Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Alright!*Brette opp armene* Hva synes forumet om trøndere? (så nettopp Norske Talenter) Så på det jeg også. Mye flinke folk, men det dansende gamle paret var vel litt stusselig. Dialekten ruler btw. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bare av ren nysgjerringhet. Hvorfor står det at D0lly bare har 2 poster? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Bare av ren nysgjerringhet. Hvorfor står det at D0lly bare har 2 poster? Fordi Off-topic ikke telles på postcounten. Tror det er 3. gang noen spør om det i dag edit: hylo: Men du vet jo hva som er der. Du var jo bidragsgiver til bilde #1, sant? Endret 7. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hun har vel stort sett posta i OT da. Yeah, baby. Endret 7. mars 2008 av Loveless Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 edit: hylo: Men du vet jo hva som er der. Du var jo bidragsgiver til bilde #1, sant?Nr. 5. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Skuffet clvn. Var jo ikke noe gøy, jo. oO Edit: Nevermind. Genialt! =D Endret 7. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bare av ren nysgjerringhet. Hvorfor står det at D0lly bare har 2 poster? Vet ikke Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Lars: Jeg sa jo at du ikke skulle. (og ja, jeg vet du holder rundt tissefanten din nå) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bare av ren nysgjerringhet. Hvorfor står det at D0lly bare har 2 poster? Fordi Off-topic ikke telles på postcounten. Tror det er 3. gang noen spør om det i dag edit: hylo: Men du vet jo hva som er der. Du var jo bidragsgiver til bilde #1, sant? Ohh:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hahah, jeg prøver lykken med google er kos. Ahahaha =D http://www.google.com/search?q=X&btnI=Lucky Ingen må finne på å bytte ut "X" med fem store bokstaver av den typen som kommer etter P og før R xD .... edit: Fungerer vist bare fra forsiden til google. Fortsatt ikke anbefalt å gjøre dette. Feiler det deg da! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Feiler det deg da! Litt for mye Jeg tror jeg har en litt for makaber form for humor Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg tror jeg har en litt for makaber form for humor Ingenting som heter for makaber humor. oO Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg tror jeg har en litt for makaber form for humor Ingenting som heter for makaber humor. oO Jeg fikk kjeft av Becca fordi jeg tok hennes makabre humor for alvorlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er det noe du ikke har fått kjeft av Becca for å gjøre? *kose på Röyksopp - What Else is There* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg tror jeg har en litt for makaber form for humor Ingenting som heter for makaber humor. oO Jeg fikk kjeft av Becca fordi jeg tok hennes makabre humor for alvorlig. Kjeft er jo godt Hvilken smak fikk du? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Protip: å tiltale andre brukere med deres virkelig navn/kallenavn kan være intet mindre enn irriterende for de mindre patetiske utenforstående som tilfeldigvis er innom. Endret 7. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Er det noe du ikke har fått kjeft av Becca for å gjøre? *kose på Röyksopp - What Else is There* Tjaaaaa. Jeg har aldri fått kjeft for å ha vært en for stor villstyring eller noe slikt. Men jeg har følelsen av at hun bare ville roset meg for noe slikt. Jeg sender masse mailer til Tollvesenet, slik at jeg vet i minste detalj hva jeg kan ta med meg hjem fra Polen. :wee. For disse "mindre patetisk utenforstående", så er Becca da altså Eplefe. Endret 7. mars 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg sender masse mailer til Tollvesenet, slik at jeg vet i minste detalj hva jeg kan ta med meg hjem fra Polen. :wee. Du kan ta med alt, bare du ikke blir tatt Selv pakket jeg med meg en liten teit katana i baggen Dårligste kjøpet jeg har gjort, ever. Tror jeg xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg