Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke spesielt spennende. Kan være fint å se på. Da drar jeg til puppetråden. Og nei, jeg er hetero.

Men det er det som er så spennende med dem. Hvorfor er de så fine å se på? Hvorfor er de så tiltrekkende? Og hvorfor føles de så gode i hånda?

Mange spørsmål, som bare kan besvares med dagesvis konstant undersøkelser av en profesjonell brystholder.

Jeg er, forresten, en profesjonell brystholder. Kom gjerne innom for å bidra til å løse dette universelle spørsmålet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært gutt tror jeg at jeg hadde vært mer rumpemann enn puppemann.

Men srsly, gi oss litt å gå på. Passerer du blyant-testen? Hvilken BH-størrelse bruker du? Svelger du? Hva er det mest kinky du har gjort? Hva er din drøyeste fantasi?

Ser du selv hvor desperat du virker?

Ser du hvor negativ du virker?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men srsly, gi oss litt å gå på. Passerer du blyant-testen? Hvilken BH-størrelse bruker du? Svelger du? Hva er det mest kinky du har gjort? Hva er din drøyeste fantasi?

Ja, til første. Ikke så veldig stor. Resten svarer jeg ikke på :)

Ser du selv hvor desperat du virker?

Det er ikke å være desperat det å være gutt.

Lenke til kommentar

Hmm. Interessant. Drev og døgna, etter 29-30 timer, blekka jeg på sofaen rundt halv åtte og våkna for et kvarter siden. Lys våken. Jeg får enten gå gjennom medisinskapet etter sovepiller eller gjøre noe til jeg sovner på morrakvisten, siden det blir LAN her fra ett i morgen ettermiddag. Oh well. Det er ferie, fuck it! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...