Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Og dette du visste lengden på.... det var? Senga mi. Dobbeltsjekka med kabelen til øretelefonene. Tenker dere noen ganger på noe annet enn pupper? Griser szzz. Innrøm det, du syns de er litt spennende også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Senga mi. Dobbeltsjekka med kabelen til øretelefonene. Kjedelig svar. Får dere også automatisk opp dobbelquote? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Tenker dere noen ganger på noe annet enn pupper? Griser szzz. De er skikkelig grisete, slik går det når dem bare sitter inne og glor på skjermen hele livet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Tenker dere noen ganger på noe annet enn pupper? Griser szzz. Noen ganger tenker vi på rumpe. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Tenker dere noen ganger på noe annet enn pupper? Griser szzz. Ja, bacon, øl og kode Edit: Ja, rumpe Endret 4. april 2012 av Sirslask 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ikke spesielt spennende. Kan være fint å se på. Da drar jeg til puppetråden. Og nei, jeg er hetero. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Kjedelig svar. Brukte også meg selv som målestokk, da jeg er 1.90 høy og 1.90 bred. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen ganger tenker vi på rumpe. Hvis jeg hadde vært gutt tror jeg at jeg hadde vært mer rumpemann enn puppemann. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ikke spesielt spennende. Kan være fint å se på. Da drar jeg til puppetråden. Og nei, jeg er hetero. Men det er det som er så spennende med dem. Hvorfor er de så fine å se på? Hvorfor er de så tiltrekkende? Og hvorfor føles de så gode i hånda? Mange spørsmål, som bare kan besvares med dagesvis konstant undersøkelser av en profesjonell brystholder. Jeg er, forresten, en profesjonell brystholder. Kom gjerne innom for å bidra til å løse dette universelle spørsmålet. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ser du selv hvor desperat du virker? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hvis jeg hadde vært gutt tror jeg at jeg hadde vært mer rumpemann enn puppemann. Men srsly, gi oss litt å gå på. Passerer du blyant-testen? Hvilken BH-størrelse bruker du? Svelger du? Hva er det mest kinky du har gjort? Hva er din drøyeste fantasi? Ser du selv hvor desperat du virker? Ser du hvor negativ du virker? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hvis jeg ville fremstått som seriøs, hadde jeg ikke skrevet som jeg skriver her... 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Men srsly, gi oss litt å gå på. Passerer du blyant-testen? Hvilken BH-størrelse bruker du? Svelger du? Hva er det mest kinky du har gjort? Hva er din drøyeste fantasi? Ja, til første. Ikke så veldig stor. Resten svarer jeg ikke på Ser du selv hvor desperat du virker? Det er ikke å være desperat det å være gutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ja, til første. Ikke så veldig stor. Resten svarer jeg ikke på Smått kan være godt. Heller en liten og fast en enn en stor og slapp en IMHO. Resten kan du dele på PM. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ja, til første. Ikke så veldig stor. Resten svarer jeg ikke på Så kjedelig du er... We want dirty details! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hmm. Interessant. Drev og døgna, etter 29-30 timer, blekka jeg på sofaen rundt halv åtte og våkna for et kvarter siden. Lys våken. Jeg får enten gå gjennom medisinskapet etter sovepiller eller gjøre noe til jeg sovner på morrakvisten, siden det blir LAN her fra ett i morgen ettermiddag. Oh well. Det er ferie, fuck it! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg er ikke negativ! Vel, jeg er.I'm a negative creep. I'm a negative creep, I'm a negative creep and I'm stoned. Minus stein-delen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg er ikke negativ! Emo-gutt. Kutt pulsårene litt mer'a! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg