Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ingen reagerer sånn når man sier man studerer til lektor. Til tross for at arbeidsområdene kan overlappes. Nedover, i hvert fall. Vet, urettferdig Tror forresten uansett jeg skal ta såpass med videreutdanning at jeg kan undervise på VGS, men vil prøve grunnskolen igjen. Særlig siden grunnskolelærerutdanninga har såpass mye praksis helt fra starten av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Barneskolen er den viktigste skolen. Det er der du legger grunnlaget for en god påstå-vilje for resten av skolen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Barneskolen er den viktigste skolen. Det er der du legger grunnlaget for en god påstå-vilje for resten av skolen. Jeg hadde ikke takla de minste ungene jeg da Skal ha 5-10. klasse, perfekt alder Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Barneskolen er den viktigste skolen. Det er der du legger grunnlaget for en god påstå-vilje for resten av skolen. Jeg hadde ikke takla de minste ungene jeg da Skal ha 5-10. klasse, perfekt alder 10.. klassinger er da litt i den mer grove klassen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Menn er bedre enn kvinner. Bra du innser sannheten. Ta oppvasken, puss tenna, og og lag meg mat. Endret 4. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Barneskolen er den viktigste skolen. Det er der du legger grunnlaget for en god påstå-vilje for resten av skolen. Hvordan legger det noe grunnlag? På barneskolen var jeg pliktoppfyllende og jeg gjorde alltid det jeg skulle. Dette holdt jeg gående i lang tid, helt til jeg i 10. klasse mistet all vilje til å gjøre noe som helst. Motivasjonen tok seg ikke akkurat opp på vgs, og ligger ikke på noe mer enn en veldig gjennomsnittlig karakter. For å oppsummere, det hjelper lite å ha påstå-vilje på barneskolen om det ikke vedlikeholdes. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg var snill på barneskolen, men i 9 og 10 klasse ble det bare bråk. Når jeg ser tilbake på det er jeg ikke stolt. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vida hvor hvem og hva er du? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg var snill på barneskolen, men i 9 og 10 klasse ble det bare bråk. Når jeg ser tilbake på det er jeg ikke stolt. Jeg hadde bare bråk, og når jeg ser tilbake på den tiden. Så er jeg stolt over alle jeg knuste. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Du fortsatte vel med det også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg har funnet en ny lek. Kaste snus-bleia i do og prøve å spyle den på andre siden av vannlåsen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg var alltid en sånn unge som andre foreldre anbefalte sine unger å være sammen med, fordi jeg var så rolig. Litt vanskelig å go berserk i ungdomsskolen, vi var bare 2 gutter og 12 jenter i klassen min. Bygda vettø. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hadde vel null fravær på barneskolen, jeg. På ungdomsskolen har det gått helt berserk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg elsker matte <3 Og hvitvin <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg elsker matte <3 Og hvitvin <3 Hvitvin er homsesaft. Jeg drikker rødvin. Godt nede i flaska (les: kartongen) nå 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Utrolig hva man ikke lærer for tiden... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Pffff, hvitvin er best. Ikke at rødvin er så gærnt, men liker best hvitvin. Spesielt til ekte italiensk pizza og is til dessert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg glemte polet i dag..eneste whine jeg får i påska er å lese old republic-tråden her. (see what i did there?) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg kjøpte to flasker vin på matbutikken i dag. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg glemte polet i dag..eneste whine jeg får i påska er å lese old republic-tråden her. (see what i did there?) Hahaha, du er en sånn ordentlig tullekopp altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg