Kakeshoma Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) @Lit Så klart... Du er bare grinete siden du ikke fikk muligheten. @Kanin Sånn er det, er vi ikke heldige? Endret 4. april 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nei, jeg føler meg absolutt ikke heldig. Eller, jeg føler meg heldig, men på feil grunnlag Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 2 lotto og 1 viking er min i dag, vinner jeg full pott blir en random her med på jorden rundt reise. ( Det må være ei jente ) Hei Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ekte menn trenger ikke lottopremier for å ha råd til en reise rundt jorden. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ekte damer trenger ikke menn for å reise jorden rundt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ekte menn klarer å feire noe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ekte damer trenger ikke menn for å reise jorden rundt. Nei, men de trenger å ha råd Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ekte damer trenger ikke menn for å reise jorden rundt. Trenger vel pengene deres Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ekte menn trenger ikke lottopremier for å ha råd til en reise rundt jorden. Vil du ta meg med uten Lotto sier du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vil du ta meg med uten Lotto sier du? Må ta fri fra jobben først. Forresten funnet meg en ny kanal å følge på Youtube. En kvinne som forklarer matematikk. *vente på latteren forsvinne* Det er faktisk intelligent! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Forresten funnet meg en ny kanal å følge på Youtube. En kvinne som forklarer matematikk. *vente på latteren forsvinne* Det er faktisk intelligent! Mens talefeilen ble fryktelig irriterende etterhvert. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 *vente på latteren forsvinne* Ehem... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Hei stalker Jarmo Har du fått deg ei spretten kanin? Endret 4. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Itek Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vil du ta meg med uten Lotto sier du? Må ta fri fra jobben først. Forresten funnet meg en ny kanal å følge på Youtube. En kvinne som forklarer matematikk. *vente på latteren forsvinne* Det er faktisk intelligent! LINK Den videoen var faktisk kul! - visste ikke dette om fibonacci tall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Mens talefeilen ble fryktelig irriterende etterhvert. Hvilken talefeil? Ehem... Beklager, men generelt sett er jenter dårligere enn gutter når det kommer til matematikk. Derfor er det litt overraskende å finne en jente lage en slik videokanal som det der. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Men tenk hvor mange millioner som skiller seg ut fra "generelt sett". Det er fortsatt så stort tall at det ikke akkurat er så veldig overraskende Så æddabædda. Jeg hater forresten matte Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Beklager, men generelt sett er jenter dårligere enn gutter når det kommer til matematikk. Sånn seriøst? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg hater forresten matte Jeg er svært glad i matte, da det er veien for å forklare hvordan universet er bygget opp. Og flere ting forklart på en forståelig måte, er mer hjernemat for meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Sånn seriøst? Hmm, ser ut som om temaet har blitt tatt opp av andre forskere for en stund siden, og testa igjen. De fant ingen sammenheng mellom egenskaper i matte, og kjønn. Doh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg