Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg hun kjerringa med lungekreft etter 60 års fast røyking, som hoster opp bakterieklyser på alle innenfor en mils omkrets.

Altså, no joke, men jeg er vant til at noen av de jeg jobber med tisser i senga med vilje for å gjøre dagen min jævlig.

Lenke til kommentar

Altså, no joke, men jeg er vant til at noen av de jeg jobber med tisser i senga med vilje for å gjøre dagen min jævlig.

Jeg er mer på det stadiet at jeg går og tisser i sengene til de andre pasientene. I min egen oppbevarer jeg russisk smuglersprit og svensk hasj.

Lenke til kommentar

Jeg er mer på det stadiet at jeg går og tisser i sengene til de andre pasientene. I min egen oppbevarer jeg russisk smuglersprit og svensk hasj.

:rofl:

Når er fristen for å tippe i dag? Lotto.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

JAAAA!!!

Q

Kakeshoma

"Do you ever bring Karl to the grocery store to compare the roundness of oranges to his spherical head?"

Share This

A:

Ricky Gervais

"Haha, I actually wanted to do a photo shoot where I painted his head orange and just put him in a fruit bowl like inspiration. He unbelievable said no. I hate Christmas shopping by the way. I hated it before I was famous and I hate it even more now. But this year I made Karl come with me and because he hates being recognized and shopping even more than me, it is now my favorite pastime."

http://connect.hbo.com/conversations/ricky-gervais-show/ricky-gervais-live-chat

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...