Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Lols, mamma kommer med sånne lange tirader hvert femte minutt om hvor slutty og irriterende Debra er. Med grove kraftuttrykk som blir brukt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 God morgen, medpasienter. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg er ikke medpasient, jeg er hu bitchy, maktkåte sjefssykepleieren. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Flere som skal til Strömstad i morgen? Ah, kan jeg sitte på med deg? En kasse med pils er PASSE med pils! Har norskt flagg i størrelse XXL og tolv wunderbaums. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ah, kan jeg sitte på med deg? En kasse med pils er PASSE med pils! Begynner den å bli litt oppbrukt? Neida, den kan ikke bli brukt opp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg er ikke medpasient, jeg er hu bitchy, maktkåte sjefssykepleieren. Hei. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg er ikke medpasient, jeg er hu bitchy, maktkåte sjefssykepleieren. Da er jeg hun kjerringa med lungekreft etter 60 års fast røyking, som hoster opp bakterieklyser på alle innenfor en mils omkrets. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Da er jeg hun kjerringa med lungekreft etter 60 års fast røyking, som hoster opp bakterieklyser på alle innenfor en mils omkrets. Altså, no joke, men jeg er vant til at noen av de jeg jobber med tisser i senga med vilje for å gjøre dagen min jævlig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Altså, no joke, men jeg er vant til at noen av de jeg jobber med tisser i senga med vilje for å gjøre dagen min jævlig. Jeg er mer på det stadiet at jeg går og tisser i sengene til de andre pasientene. I min egen oppbevarer jeg russisk smuglersprit og svensk hasj. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Altså, no joke, men jeg er vant til at noen av de jeg jobber med tisser i senga med vilje for å gjøre dagen min jævlig. Jeg er mer på det stadiet at jeg går og tisser i sengene til de andre pasientene. I min egen oppbevarer jeg russisk smuglersprit og svensk hasj. Når er fristen for å tippe i dag? Lotto. Endret 4. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ah, kan jeg sitte på med deg? En kasse med pils er PASSE med pils! Begynner den å bli litt oppbrukt? Gi deg du a. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen må komme og skjenke meg full. JÆVLIG FULL. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen må komme og skjenke meg full. JÆVLIG FULL. Hei. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gi deg du a. Du tok jo vekk det siste jeg sa. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Imponerende observasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Flere som skal til Strömstad i morgen? Hadde tenkt det, ja. Skal du? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) JAAAA!!! Q Kakeshoma "Do you ever bring Karl to the grocery store to compare the roundness of oranges to his spherical head?" Share This A: Ricky Gervais "Haha, I actually wanted to do a photo shoot where I painted his head orange and just put him in a fruit bowl like inspiration. He unbelievable said no. I hate Christmas shopping by the way. I hated it before I was famous and I hate it even more now. But this year I made Karl come with me and because he hates being recognized and shopping even more than me, it is now my favorite pastime." http://connect.hbo.com/conversations/ricky-gervais-show/ricky-gervais-live-chat Endret 4. april 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Er du stolt? 2 lotto og 1 viking er min i dag, vinner jeg full pott blir en random her med på jorden rundt reise. ( Det må være ei jente ) Endret 4. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Følte meg plutselig sykt materalistisk og fæl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg