Bruker-33331 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg blir frustrert når folk kommer og sier "ååå så søt hund" når jeg går på tur med kaninene, da.. Wait, wut. Lufter du kaninene? Alså, med bånd, og i en park elns? Endret 4. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Lurer på hva jeg skal gjøre nå... Nesten en hel uke med fri... Ingen jobb til å fylle dagen med... Du er så beæra at du får besøk av verdens kuleste person på lørdag da. Kan bruke flere dager bare på å glede seg til det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Du er så beæra at du får besøk av verdens kuleste person på lørdag da. Kan bruke flere dager bare på å glede seg til det. Beklager, men den tittelen er trademarked(?) for meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Beklager, men den tittelen er trademarked(?) for meg. Skal vi sloss om det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Har du glemt daten vår, Kammizez? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Skal vi sloss om det? Gjerne. gjørmebryting? Har du glemt daten vår, Kammizez? Tydeligvis. Jeg må visst slutte å henge på forumet når jeg har vært våken i over 36 timer... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gjerne. Gjørmebryting? Deal. It's on! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Wait, wut. Lufter du kaninene? Alså, med bånd, og i en park elns? I bånd, ja, men ikke i noen park, da jeg bor i et boligstrøk. Pleier bare å gå rundt ved huset da. Driver med sånn hopping også.. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gjerne. Gjørmebryting? Deal. It's on! Jeg slenger meg på. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hepp! Noen ledige påskehøner til Jarmo her? ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Har noen påskeegg i kjøleskapet, om ønskelig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Har noen påskedamer i kjelleren, om det treffer din smak. I bånd, ja, men ikke i noen park, da jeg bor i et boligstrøk. Pleier bare å gå rundt ved huset da. Driver med sånn hopping også.. Åja, sikkert litt irriterende det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg har også! Btw, gjørmebrytinga skal selvfølgelig skje i full romdrakt. Lenke til kommentar
freyasmar Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg har spist for mye :/ Fikk verdens største påskeegg. Seriøst. Tipper at egget er ca. tre ganger så stor som hodet mitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nei faen òg, skal jeg fyre løs med Stepmania-dansing? Trenger litt trening... 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg har også! Btw, gjørmebrytinga skal selvfølgelig skje i full romdrakt. Nå må du ikke prøve å endre reglene her. De offisielle gjørmebrytingreglene sier at brytingen skal skje uten en tråd på kroppen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nå må du ikke prøve å endre reglene her. De offisielle gjørmebrytingreglene sier at brytingen skal skje uten en tråd på kroppen. Ja ok, så lenge det gjelder oss begge Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ja ok, så lenge det gjelder oss begge Såklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg