kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg hadde nok sagt det og. Blir ikke frustrert når folk sier "åå så søt tiger-katt", selv om det er en Bengal. Og kaninene er det ingen som har peiling på. Er noen som vet at det er veddere, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Forskjellig man skal la seg frustrere av. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg blir frustrert når folk kommer og sier "ååå så søt hund" når jeg går på tur med kaninene, da.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg synes det er like frustrerende når folk sier at hunden min er en "sånnderre Lassie", hvis det er noen trøst. Ååå, har du collie? De er så fine. Ja, det har jeg. Jeg hadde nok sagt det og. Blir ikke frustrert når folk sier "åå så søt tiger-katt", selv om det er en Bengal. Og kaninene er det ingen som har peiling på. Er noen som vet at det er veddere, men ikke noe mer enn det. Joda, men en ting er å ikke kunne rasenavnet, eller artsnavnet på fisken, men å si "Åååå, Petter Sprett!" når man ser kaninene dine (vet ikke om så mange kjendiskaniner, sorry!) er litt annet enn å ikke kunne rasenavnet. Hunden min heter Atlas, ikke Lassie. ~Eplefe (at ikke mannfolket kan la meg ha denne browseren i fred...) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Så, hva skal man finne på idag? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 okei, lei av å sitte inne.. Først skal jeg gjøre ferdig et lite rc-prosjekt. Så UT! geocahcing kanskje? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 okei, lei av å sitte inne.. Først skal jeg gjøre ferdig et lite rc-prosjekt. Så UT! geocahcing kanskje? Hva er et rc-prosjekt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 RC er radiostyrte biler/båter/fly. Han bygger sikkert sånt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Flere som skal til Strömstad i morgen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Strömstad nei,Töcksfors is the shit. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Strömstad nei,Töcksfors is the shit. Er det ikke kult å dra til Strömstad på skjærtorsdag lenger? Endret 4. april 2012 av Coa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Lurer på hva jeg skal gjøre nå... Nesten en hel uke med fri... Ingen jobb til å fylle dagen med... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Er det ikke kult å dra til Strömstad på skjærtorsdag lenger? Joda, såklart. Jeg og min Volvo 240 tar turen ned imorgen, må fylle opp lageret med snus vettu. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 For en genistrek å kalle en film "John Carter". Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg regner med at du aldri har hengt drita full ut av vinduet på en Volvo i fart med rompa bar. Lite som slår den følelsen. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Er det ikke kult å dra til Strömstad på skjærtorsdag lenger? Joda, såklart. Jeg og min Volvo 240 tar turen ned imorgen, må fylle opp lageret med snus vettu. Har bilen din egen kvote? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Lurer på hva jeg skal gjøre nå... Nesten en hel uke med fri... Ingen jobb til å fylle dagen med... Du er så beæra at du får besøk av verdens kuleste person på lørdag da. Kan bruke flere dager bare på å glede seg til det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ja, jeg får spare på gleden min ved å gå rundt sur og grinete frem til lørdagen. Da kan jeg lyse opp verdenen med smilet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg