Bytex Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg fylte akkurat to plastposer med gammelt rask som tok opp all plassen i kjøleskapfrysern! Nå kan jeg fylle den med ting jeg faktisk kommer til å spise i nær fremtid. Jeg hadde halvfulle pakker med frossenmat som gikk ut på dato for 3 år siden inni der.. Endret 4. april 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ingenting på McDonalds er godt. Jo, isen. Ellers er jeg ganske enig. Jeg vet ikke det, jeg synes den smaker frityr den også. I tillegg har jeg blitt matforgifta 5 ganger av å spise på McD rundt om i verden, så jeg holder meg unna de nå som jeg er stor og kan bestemme selv hvor jeg vil spise. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Gjør det! Bare putt bildene i spoiler Har vel rundt 1-3k snorklebilder, og noen timer film selv:) Bytex, var det i Norge? Kan hende du tråkket på en fjesing? Hedvig, jeg skal se om jeg finner bilder av en enorm barracuda hvilket kamera bruker du? eller har du sånn vanntett beskyttelse som du setter på et kamera som ordinært ikke er vanntett? Benyttet meg av et Canon powershot G9 med et vanntett hus ( ned til 40m) til i fjor. Kjøpte meg et Canon 7D i vinter slik at det blir bedre bilder i sommer Det gikk raskere enn forventet å lage disse vegetarpizza greiene, var bare å dæsje på med litt diverse og fyre dem i ovnen i 10 min Jeg er fornøyd med resultatet ! Har bilder her, beklager uklare bilder men autofokus fungerer ikke som den skal, og det var alltid noe silikondritt på linsa. Mange bilder! Endret 4. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Må legge til enda et innlegg pga bildekvote. Noen bilder vil ikke lastes opp, men whatever. Endret 4. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Tenkte på deg når jeg kjørte gjennom Sarpsborg i stad. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det går ikke an å åpne spoilere for meg lenger :S Skjer ingenting når jeg klikker på dem. Hvorfor kjørte du gjennom Sarp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Skulle til Sverige med noen venninner. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg digger dykking! Selv om jeg aldri har prøvd det selv, bare vanlig snorkling.. Men er ganske redd for fisk, så det er litt problematisk. Selv om jeg elsker havet og er ganske så interessert i havdyr og slikt. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Redd for fisk? Hvem spiser hvem igjen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Er en sær fobi jeg har. Tror jeg har sett for mye på discovery channel og animal planet... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Fun fact: Nemofisker er noen små rakkere, og nøler ikke med å "angripe" deg. De flyr alltid på maska mi og skal ta meg hvis jeg kommer for nærme. De er jo heldigvis bare noen få cm. store da ^^ Lenke til kommentar
Itek Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Veel jeg har jo ikke snorklet i utlandet. Kan nok skjønne det I Norge har vi derimot så mye brennmaneter (enkelte år ) som man må se seg for... Fun fact: Nemofisker er noen små rakkere, og nøler ikke med å "angripe" deg. De flyr alltid på maska mi og skal ta meg hvis jeg kommer for nærme. De er jo heldigvis bare noen få cm. store da ^^ Har du blitt spist på av reker? - det kiiiler Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Neei, det har jeg ikke, men har blitt nappa på av mange småfisk, kan se for meg det er noe lignende, og ja, det kiler kjempemasse! Men så er jeg antagelig verdens mest kilne person og da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nemofisker. Saltvannsakvarienerden i meg grøsser. Folk sa alltid det. "Ååh, dere har en nemo og en Dory!". Nei, for faen, vi hadde en klovnefisk og en palettkirurg. :c Lenke til kommentar
Itek Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ganske kult egentlig, det med rekene. De flokker seg rundt føttene og spiser.. Mellom tærne og allt. Hmm.. savner sommer... Nemofisker. Saltvannsakvarienerden i meg grøsser. Folk sa alltid det. "Ååh, dere har en nemo og en Dory!". Nei, for faen, vi hadde en klovnefisk og en palettkirurg. :c Du glemte munnen i smileyen.. :c) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nemofisker. Saltvannsakvarienerden i meg grøsser. Folk sa alltid det. "Ååh, dere har en nemo og en Dory!". Nei, for faen, vi hadde en klovnefisk og en palettkirurg. :c Jeg tenkte det er greit å si det så folk forstår hvilken fisk jeg snakker om. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg kaller dem Nemo og Dori Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg synes det er like frustrerende når folk sier at hunden min er en "sånnderre Lassie", hvis det er noen trøst. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg synes det er like frustrerende når folk sier at hunden min er en "sånnderre Lassie", hvis det er noen trøst. Ååå, har du collie? De er så fine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg