LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Gypsy, disse ingrediensene: 1 pitabrød 1 ts tomatpuré 1 tomat 1 ts finhakket purre 1/4 squash 1/4 paprika 1 sjampinjong 1/4 rødløk 20 g lettere mozzarella Jeg legger til litt sitron, og sjampignon. Endret 4. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Egypt <3 Har ikke vært der på over et år nå. Alt for dårlig Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Er det flott å snorkle der? Vet at dykking der er fabelaktig! Endret 4. april 2012 av LithitiumS 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Er det flott å snorkle der? Vet at dykking der er fabelaktig! Familien min drar dit ofte for å snorkle. Rødehavet blir ofte kåret til verdens beste snorkle- og dykkested, der er helt fantastisk. Halve dagen går alltid bort på å flyte rundt i vannet. Veldig mange fisker og koraller som bare finnes i Rødehavet, som du ikke kan se andre steder. Shameless promotion: Rødehavet. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg elsker å snorkle! Bare duppe i vannflaten og se rundt seg. Jeg pleier også å filme 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gypsy, disse ingrediensene: 1 pitabrød 1 ts tomatpuré 1 tomat 1 ts finhakket purre 1/4 squash 1/4 paprika 1 sjampinjong 1/4 rødløk 20 g lettere mozzarella Jeg legger til litt sitron, og sjampignon. Også ville jeg lakt til med ekte mozzerella, eller helst litt annen ost,.feta f.eks, også mais, også ville jeg laget en god dressing til. Finnes mye god mat som ikke er kjøtt, man må bare sette seg litt inn i det. Og det meste av kjøtt kan erstattes med en annen ingrediens. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg elsker å snorkle! Bare duppe i vannflaten og se rundt seg. Jeg pleier også å filme Samme, det er fantastisk Og i Rødehavet har du hele tiden MASSE liv rundt deg. En god del giftige fisker, men de er ikke noe aggresive 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Hedvig, skal legge ut snorklebilder her etter jeg har handlet middag og spist Gode tips Gypsy, jeg får lege til mais, men ikke dressing da dette blir på en måte en simpel pizza Fetaost er jeg ikke fan av, så legger på litt parmesan istedet for. Endret 4. april 2012 av LithitiumS 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Kult Kanskje jeg skal gjøre det samme, har hundrevis. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg tråkka på en giftig fisk en gang når jeg var liten, så jeg liker ikke å bade i havet, det var som å få en 200kg tung stein kasta på foten. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Gjør det! Bare putt bildene i spoiler Har vel rundt 1-3k snorklebilder, og noen timer film selv:) Bytex, var det i Norge? Kan hende du tråkket på en fjesing? Hedvig, jeg skal se om jeg finner bilder av en enorm barracuda Endret 4. april 2012 av LithitiumS 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nei, det var i "syden" er det eneste jeg husker. Hellas tror jeg. Bare husker det var som å bli slått på foten med en hammer, også gjorde det dritvondt i mange timer etterpå. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gypsy, disse ingrediensene: 1 pitabrød 1 ts tomatpuré 1 tomat 1 ts finhakket purre 1/4 squash 1/4 paprika 1 sjampinjong 1/4 rødløk 20 g lettere mozzarella Jeg legger til litt sitron, og sjampignon. Det høres veldig godt ut. Du kunne også prøvd å blande bittelitt bernaisesaus med de ingrediensene, pakke det inn i små trekanter av paideig og frityrsteke det. Kjempegodt! 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Da blir det plutselig ikke så sunt lengre, ønsket å spise litt sunt 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hehe, det er sant. Da er det nok best å droppe det. Kjipt at det meste som smaker godt ikke er særlig sunt. >< 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Synes det er viktigst at mat smaker godt. Det meste er godt, så da er ikke en kombinasjon så vanskelig heller Bare jeg holder meg aktiv spiser jeg det som er godt ! 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Vel, det kan være sunt men bare i visse mengder Jeg får gå å handle, sees om en stund! Endret 4. april 2012 av LithitiumS 1 Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gjør det! Bare putt bildene i spoiler Har vel rundt 1-3k snorklebilder, og noen timer film selv:) Bytex, var det i Norge? Kan hende du tråkket på en fjesing? Hedvig, jeg skal se om jeg finner bilder av en enorm barracuda hvilket kamera bruker du? eller har du sånn vanntett beskyttelse som du setter på et kamera som ordinært ikke er vanntett? 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jada, så kom jeg meg opp. Et par kamerater ringte og sa de sto utafor, så da var det ikke noe kjære mor Så ble det party i dag også da... mer sprit enn vi kan drikke opp, og masse jenter der vi skal være pga. lillesøstra til han vi skal være hos tilfeldigvis fant ut at hun skulle ha vors 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg vil også feste.. men neida, jeg sitter og skriver om "authentic learning situations" og "task-based learning"...... Blaaaaaaaaaaaaaaah! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg