Datasmurf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Velkommen etter. Det gjorde jeg på Orkanger i vinterferien. The KLF på repeat mens jeg har spilt Diablo 2 og Rage of Mages 2: Necromancer har gjort dette til en rimelig digg dag så langt. Må bare finne en ekstra strømforgrener og DVI-kabel, så er jeg klar for LAN i morra. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Kan ikke spise is i vinterferien. Det er onsdag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Klart man kan. Det beste med å gå / sitte ute og spise is når det er kaldt, er at isen ikke smelter. Vi pleide å vandre rundt på Steinkjer i -15 grader og spise softis. To av oss i kortbukse og t-skjorte. En tredje i t-skjorte og resten med åpne jakker. Galne unger som ikke fattet at vinter og kulde kombinert med klær som passer seg bedre om sommeren, i bunn og grunn var en dårlig idé. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg har endelig spist årets første is, ute i sola ^^ Føltes godt. Det hadde jeg for noen uker siden. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det hadde jeg for noen uker siden. Men du har vært i varme, solrike Oslo. Mens jeg har hatt vinter frem til nå Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Skal prøve vegetarmiddag i dag, forandring fryder? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Skal prøve vegetarmiddag i dag, forandring fryder? Du skal spise tilbehøret til et vanlig måltid altså? Men du har vært i varme, solrike Oslo. Mens jeg har hatt vinter frem til nå Oslo. I'm lovin' it! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Det er solrikt her i drammen, men ikke så jækla varmt..+5 grader. Ang klær og vær, det rareste jeg har sett var to typiske "babes" i 14-15 årsalderen som var VELDIG stolte av å ha fått pupper, så de hadde skvisa dem sammen og oppover og ingenting til å dekke dem med..i -10 grader. Det må ha vært KALDT. Endret 4. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Oslo skal ha at de har hatt fint vær i år. Ikke noe galt med kjøttfrie måltid nå og da. Tror dog eneste gangene jeg har det er når jeg spiser pasta, tomatsuppe eller grøt. Litt kjedelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg spiser kjøtt sammen med grøt også. Spekepølse eller wienerpølse. Må ha noe salt til alt sukkeret og kanelen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Tenkte bare å prøve en forandring, med tanke på at jeg så og si spiser kjøtt til alle måltider. Blir gjerne litt mye i lengden, og variert kosthold skader ingen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Uff, påskeferie ja..må mao. handle mat for nesten en uke. Jeg hater å planlegge middager mange dager fremover i tid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det finnes flere typer kjøtt. Kylling, kalkun, okse, svin, ferskvannsfisk, saltvannsfisk, hest... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 I dag skal jeg være snill datter og lage middag. Det finnes flere typer kjøtt. Kylling, kalkun, okse, svin, ferskvannsfisk, saltvannsfisk, hest... Lam Namnam. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Lam selvfølgelig òg. Men nå sprang jeg ut for å jobbe litt videre. Kanskje jeg tar meg en softis på veien òg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jobbe mere? Klokka er jo halv tre ^^ McDonalds har god softis. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Tenkte bare å prøve en forandring, med tanke på at jeg så og si spiser kjøtt til alle måltider. Blir gjerne litt mye i lengden, og variert kosthold skader ingen. Supert! Hva skal du spise? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Ingenting på McDonalds er godt. Gypsy, tenkte noe ala vegetarpita, har ikke peiling på vegetarmat så jeg velger raskt ut ifra noe jeg fant på nett. Endret 4. april 2012 av LithitiumS 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ingenting på McDonalds er godt. Jo, isen. Ellers er jeg ganske enig. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 oki takker:)) da er det imårra vi reiser til Egypt, der skal jeg låve deg det skal spises is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg