Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal slutte å skrive om du tolker det slik.

Det er kjedelig med en "Livet er så vidunderlig, løp ut i skogen og innse hvor vakkert universet er!"-holdning. Det blir så... tåpelig.

Ja, naturen er vakker, og livet er godt. No need to make a fuss about it.

Nå går jeg og legger meg! Dere får sove godt hele gjengen, og drømme om søtsaker og godteri, så blir nok natten god.

Sov godt Kanin!

Da er du ikke glad nok :D Smil og vær glad for hver dag som går!!!

Var ikke jeg glad nok når du var på besøk? :tease:

Hvorfor er en slik holdning tåpelig? Det viser hvor blottet dagens samfunn har blitt for åpenhet. Hvorfor skal alle oppføre seg så "normalt" som de fleste ville kallet det? Hvorfor ikke utstråle din personlighet og være deg?

Dagens tankegang dreier seg ofte om det fysiske og materialistiske, og ved å komme seg bort ifra miljøet man daglig vandrer i ( som vil si at man tar seg en tur ut i naturen) kan man "lufte ut" slik at man blir positiv og kjælig ladet. Om du ser på meg som en gal person med ADHD eller 5kg sukker innabords gjør meg ingenting, for her er det kun jeg som vet hva som faktisk er innabords i dette øyeblikk. Det var aldri meningen at det skulle oppfattes slik, men jeg ønsker virkelig å spre lykke og kjærlighet :) Synes at det er blitt en mangelvare i samfunnet vi lever i.

"Jeg ønsker bare å spre guds glede og jesu elskov til alle jeg ser!! Hvorfor er det galt?" Ser du ikke parallellene mellom deg og en gladkristen predikant?

Lenke til kommentar

Hvorfor er en slik holdning tåpelig? Det viser hvor blottet dagens samfunn har blitt for åpenhet. Hvorfor skal alle oppføre seg så "normalt" som de fleste ville kallet det? Hvorfor ikke utstråle din personlighet og være deg?

Dagens tankegang dreier seg ofte om det fysiske og materialistiske, og ved å komme seg bort ifra miljøet man daglig vandrer i ( som vil si at man tar seg en tur ut i naturen) kan man "lufte ut" slik at man blir positiv og kjælig ladet. Om du ser på meg som en gal person med ADHD eller 5kg sukker innabords gjør meg ingenting, for her er det kun jeg som vet hva som faktisk er innabords i dette øyeblikk. Det var aldri meningen at det skulle oppfattes slik, men jeg ønsker virkelig å spre lykke og kjærlighet :) Synes at det er blitt en mangelvare i samfunnet vi lever i.

Dagen samfunn er laget slik at hvis du oppfører deg som en gærning, vil du bli tolket som en gærning. Verre er det ikke. Selv om budskapet ditt er atter så godt, er måten det presenteres på like viktig.

Lenke til kommentar

Uff, jeg lever i feil verden. Ha meg unnskyldt. :(

Yep. Velkommen til virkeligheten. Vil du gjøre en forandring, får du jammen det stå på. Evt. kan du gjøre som resten, og flykte inn i en fantasiverden hvor alt er fint.

Jeg ønsker da ikke å leve bak en maske i en verden som er falsk.

Lenke til kommentar

Uff, jeg lever i feil verden. Ha meg unnskyldt. :(

Neida, si som Mythbusters-Adam. "I reject reality and substitute my own" Jeg vil uansett mye heller være i din verden enn i Slimdas. :)

Yep. Velkommen til virkeligheten. Vil du gjøre en forandring, får du jammen det stå på. Evt. kan du gjøre som resten, og flykte inn i en fantasiverden hvor alt er fint.

Hvorfor vil du absolutt at alle skal være like miserable som deg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...