hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Trodde du likte tøsing, Loveless. Ikke vær så veslevoksen. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ta den tøsinga der et annet sted XD. Sorry, så du ikke at jeg prøvde å slutte med å spørre hvordan dere andre hadde det- *vil bare være snill jeg,men følte meg truffen* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du tror det var det jeg siktet til, Frøken strøken? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Du tror det var det jeg siktet til, Frøken strøken? Japp følte meg litt tøsete Men til mitt forsvar så er det freddan Endret 7. mars 2008 av frøken strøken Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du tror det var det jeg siktet til, Frøken strøken? Japp følte meg litt tøsete Regler er regler. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du tror det var det jeg siktet til, Frøken strøken? Japp følte meg litt tøsete Regler er regler. Jeg skal oppføre meg fint.. ikke vær så streng da. *redd* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skal jeg komme med pisken >: (?! . Ja, jeg hadde faktisk en et sted her. Den var egentlig ikke min, men jeg beholder den likevel. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skal jeg komme med pisken >: (?! . Ja, jeg hadde faktisk en et sted her. Den var egentlig ikke min, men jeg beholder den likevel. Hey jeg sa at jeg skulle oppføre meg... Åh slik ja *holde inntil å stryke på ryggen for å varme* Du vet at den beste måten å få varme på er ved kontakt med naken hud? Jeg kan kjøle deg ned, du kan varme meg, sammen finner vi... harmoni Oki men bare siden du har ett slikt pent navn.. *slik ferdig med tøsingen min* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 *Hoppe på Loveless, og gi jenta en stooor klem* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hahahahahaha! *gi stoooooor klem til mrbjoern* Endret 7. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 *Hoppe på Loveless, og gi jenta en stooor klem* Hei! Nommin^^. Jeg vurderer å se på film. Er egentlig trøtt men hvis jeg sovner nå så våkner jeg midt på natta. Damn.. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 *Hoppe på Loveless, og gi jenta en stooor klem* ikke noe tøsing for da slår loveless deg med pisken Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Mkaj, plan: Gjøre en halvtimes husarbeid - pakke bagg til i morra - spise noe mat - Legge seg i senga og se på film. Godkjent? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Ikke glem håndjernene da. Jeg har flere stykker >: (. Og nei, de var heller ikke mine. Helt sant.. Endret 7. mars 2008 av Loveless Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Dirtyspeak, er ny på denne kanten av forumet, er dere alltid så dirty? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ikke glem håndjernene da. Jeg har flere stykker >: (. Og nei, det var heller ikke mine. Helt sant.. Det er bare noen som har glemt mangen par håndjern og en pisk hos deg?? *skeptisk* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Mkaj, plan: Gjøre en halvtimes husarbeid - pakke bagg til i morra - spise noe mat - Legge seg i senga og se på film. Godkjent? Ja, om baggen inneholder alkohol og dassruller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Umpf. Hodet på griffinen min ser ut som en kylling. : < Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Håndjernene fant jeg på den gamle senga til mamma (den tilhørte søstra mi, håndjernene også. JA, jeg velger å tro det). Pisken tilhører også søstra mi, som drev med riding før i tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg