LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha, jeg har lekser å gjøre uansett, prekas. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 u r blind. Kult, det visste jeg ikke Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Husker Pusur1993 postet bilde av seg i RPP. Aldri ledd så godt før. Hva forventa du egentlig? Whops Oh btw. Ikke forvent å se føtter uten sokker. Grose! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 helvete da, får jeg aldri telefon om jeg får leiligheten eller ei? bah... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Faen, jeg blør (Nei, dette er ikke et hint om at jeg vil ha prinsesse-plaster av Nie, jeg har toalettpapir og hvit tape som er vond å rive av huden). Aner ikke hva den delen av kroppen heter, men det er der jeg har bokser-linninga, sånn nedenfor magen og 4-5 centimeter over penis. Begynte bare å blø helt uten videre. Hvit bokser, masse blod, merka det da jeg gikk og pissa i sted. o_O Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kult, det visste jeg ikke Ha! Men det gjorde jeg. Så det så. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Oh btw. Ikke forvent å se føtter uten sokker. Grose! Da er det jo ikke noe gøy? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det der fikk jeg nok av for lenge siden, takk. Det stemmer nok, men jeg misliker å høre det hele tiden.Du vet min og mange andres mening om dette. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ha! Men det gjorde jeg. Så det så. Fint at jeg har noen til å passe på meg Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da er det jo ikke noe gøy? Det finnes kule sokker da.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 helvete da, får jeg aldri telefon om jeg får leiligheten eller ei? bah... Hehe, er kjip den. Leiligheten virker jo innmari fin den. Lykke til ihvertfall Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Oh btw. Ikke forvent å se føtter uten sokker. Grose! Da er det jo ikke noe gøy? Døh. Det er som å...ta av seg alle klærne og løpe naken på stortinget Oo. Du får på msn O.O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Døh. Det er som å...ta av seg alle klærne og løpe naken på stortinget Oo. Det der hørtes gøy ut! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Døh. Det er som å...ta av seg alle klærne og løpe naken på stortinget Oo. Du får på msn O.O Hmm.. Ikke gi meg idèer nå Okei, det høres greit ut! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fint at jeg har noen til å passe på meg I'll bes watching over them whole cafees... Hmm... jeg tror jeg begynner å få sukkersjokk. Jeg jeg begynner å føle meg full. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Døh. Det er som å...ta av seg alle klærne og løpe naken på stortinget Oo. Det der hørtes gøy ut! Skal vi gjøre det en gang? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du får på msn O.O Giev Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skal vi gjøre det en gang? Seriøst? Det hadde vært så evig bra! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du får på msn O.O Giev Hva har du gjort som tilsier at du har fortjent det? Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fant ut at Riskrem fra Piano er mye bedre enn Risifrutti >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg