Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gi dere alle en klem! :)

Er det ikke flott hva litt glede kan skape? Det er smittsomt for åpne sinn! :D

*klem*

Minner meg på et sitat jeg likte fra filmen Evan Almighty.

God: How do you change the world?

Evan: One single act of random kindness at a time.

God: [spoken while writing A-R-K on the ground with a stick] One Act, of Random, Kindness.

De kan si smarteting i komedier også. :)

Lenke til kommentar

Jeg er glad nesten hele tiden, men det betyr ikke at jeg skriver innlegg som får meg til å fremstå som en ADHD-unge med 5 kilo sukker innabords.

Da er du ikke glad nok :D Smil og vær glad for hver dag som går!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal slutte å skrive om du tolker det slik.

Det er kjedelig med en "Livet er så vidunderlig, løp ut i skogen og innse hvor vakkert universet er!"-holdning. Det blir så... tåpelig.

Ja, naturen er vakker, og livet er godt. No need to make a fuss about it.

Nå går jeg og legger meg! Dere får sove godt hele gjengen, og drømme om søtsaker og godteri, så blir nok natten god.

Sov godt Kanin!

Var ikke jeg glad nok når du var på besøk? :tease:

Lenke til kommentar

Jeg er glad nesten hele tiden, men det betyr ikke at jeg skriver innlegg som får meg til å fremstå som en ADHD-unge med 5 kilo sukker innabords.

Ikke hakk, la fyren uttrykke humøret sitt uten at det skal slå negativt tilbake på ham. Det er koselig at det finnes glade mennesker i verden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det tviler jeg på, hvis jeg drømmer om det kommer jeg sikkert til å hoppe opp av sengen og lete etter godteri i stedet for å sove. >_<

Så ulogisk. En ADHD-unge med 5 kilo sukker innabords har da ikke konsentrasjon nok til å skrive et innlegg. ;)

Lenke til kommentar

Der falt den første tåren :cry:

I'm serious.

Hvorfor er ikke alle så glade i grunn? Ønsker ikke alle å være glade?

"Hvorfor elsker ikke alle Jesus? Jeg elsker jo Jesus! Ønsker ikke alle å elske Gud? Kom igjen og elsk Jesus!! HENG I FOR FAEN!!! ELSK JESUS! VÆR GLAD HAN ELSKER DEG!!!"

Sånn fremstår du nå. Og det er uten et snev av ironi eller sarkasme.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal slutte å skrive om du tolker det slik.

Det er kjedelig med en "Livet er så vidunderlig, løp ut i skogen og innse hvor vakkert universet er!"-holdning. Det blir så... tåpelig.

Ja, naturen er vakker, og livet er godt. No need to make a fuss about it.

Nå går jeg og legger meg! Dere får sove godt hele gjengen, og drømme om søtsaker og godteri, så blir nok natten god.

Sov godt Kanin!

Var ikke jeg glad nok når du var på besøk? :tease:

Hvorfor er en slik holdning tåpelig? Det viser hvor blottet dagens samfunn har blitt for åpenhet. Hvorfor skal alle oppføre seg så "normalt" som de fleste ville kallet det? Hvorfor ikke utstråle din personlighet og være deg?

Dagens tankegang dreier seg ofte om det fysiske og materialistiske, og ved å komme seg bort ifra miljøet man daglig vandrer i ( som vil si at man tar seg en tur ut i naturen) kan man "lufte ut" slik at man blir positiv og kjælig ladet. Om du ser på meg som en gal person med ADHD eller 5kg sukker innabords gjør meg ingenting, for her er det kun jeg som vet hva som faktisk er innabords i dette øyeblikk. Det var aldri meningen at det skulle oppfattes slik, men jeg ønsker virkelig å spre lykke og kjærlighet :) Synes at det er blitt en mangelvare i samfunnet vi lever i.

Om min tankegang oppfattes slik som du skriver, og du faktisk mener det fullt ut slutter jeg, det var direkte depressivt ladet.

Endret av LithitiumS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...