Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Når jeg har spart opp nok penger til å hoppe på et fly? Dvs. noen år Snufs. Hvis ingen her vil sponse meg? Du kan jo prøve å sende en mail til norwegian/sas/whatever og fortelle at det er for en god sak, og høre om ikke du kan få litt rabatt mot at du sender litt skittne bilder til de. Jeg kan godt ta litt bilder av deg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Men vet dere hva? Fra nå av har jeg påskeferie helt til tirsdag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Anfall. Ta deg en rolig tur ut i naturen en solskinndag bort fra all stress,mas,problemer, og bymiljø, ta med deg et åpent sinn og bare se rundt deg. Det er helt fantastisk! Det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Gå vekk, du minner om en nyfrelst prest som skal frelse alle til "din side". 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg liker ståpåvilja. Dette må settes i gang snart. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hedvig, tror ikke det er nødvendig med så mye penger for å hoppe på et fly. Har vel mer bruk for å være flink til å hoppe da. Jeg tror jeg har tatt en stor dose åpenhet og fokuserer kun på de positive sider i livet og lar det gå sin gang. Får håpe at du også vil en gang ha det slik, for det er herlig. Spre glede til alle, la alle få føle lykke og kjærlighet Både i andre personer og i naturen. Husk at vi må ta vare på den La oss le sammen, selv om vi likevel er så langt fra hverandre! Intensiv lykke er utvilsomt den beste rus som finnes, ingenting kan måle seg! I wanna be forever young! Så dumt at jeg bare kan plusse innlegg èn gang. Du er jo så glad at det nærmest stråler positivt ladede partikler fra deg, så tenkte jeg skulle gi noen tilbake. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Anfall. Ta deg en rolig tur ut i naturen en solskinndag bort fra all stress,mas,problemer, og bymiljø, ta med deg et åpent sinn og bare se rundt deg. Det er helt fantastisk! Det hjelper ikke. Some are like water, some are like the heat some are a melody and some are the beat Er det ikke et flott univers vi er i? Er det ikke fantastisk at du faktisk lever, at du puster, og at du føler? Menneskeheten har gradvis ødelagt verden, og la oss i hvert fall nyte det siste gode av den og håpe på en helbredelse av planeten som er vår hjem! Rider of Reason, man kan merke om personer utstråler ekte lykke eller ikke Ta kjærligheten og lykkeligheten med deg og du vil få et fantastisk liv ! Ta vare på det du har, og krev ikke mer! Endret 3. april 2012 av LithitiumS 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Gå vekk, du minner om en nyfrelst prest som skal frelse alle til "din side". Har du ikke akseptert Jesus i hjertet ditt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Men vet dere hva? Fra nå av har jeg påskeferie helt til tirsdag! Jeg har hatt påskeferie siden fredag. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Blir i godhumør av deg LithiumS 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har hatt påskeferie siden fredag. Skoleelever er bortskjemte. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ja. La gutten få være glad, vi har nok faenskap og negativitet. Jeg liker å være glad. 2 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har hatt påskeferie siden.. er vel 3 uker siden nå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Skoleelever er bortskjemte. Og studenter. Jeg hadde også ferie fra fredag, og har helt frem til neste onsdag. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 faenskap og negativitet Føler meg truffet. Hardt truffet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Gå vekk, du minner om en nyfrelst prest som skal frelse alle til "din side". Jeg ønsker ikke å gjøre noe vondt, og støtter ikke religion. Jeg ønsker at alle skal få den samme gleden jeg kjenner! Ikke vær så lukket, men åpne ditt hjerte og sinn slik at vi kan alle være glade! Om alle hadde vært åpne og lykkelige ville det ikke vært problemer på jorden, og vi kan løse dem, men det krever at vi alle jobber sammen som en! 1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Lithium, har du lyst til å gi meg en klem? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Blir i godhumør av deg LithiumS Da er vi to. ^_^ Jeg har hatt påskeferie siden fredag. Skoleelever er bortskjemte. Hehe, nordmenn er bortskjemte. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Vil gi dere alle en klem! Er det ikke flott hva litt glede kan skape? Det er smittsomt for åpne sinn! Endret 3. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg