Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke se positivt på det? Mygger er der for en grunn. De er føde til større insekter som igjen er føde til større dyr. Er det ikke flott at vi har næringskjeden?

Ikke blottlegg de positive fordelene, selv om det gjelder mygg. Vær glad og reis et smil! :)

Når vi først snakker om katt, skal jeg faktisk lage nytt utehus til katten i løpet av uken, med isolasjon slik at den får en god og lun plass :)

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Rett før jeg feller gledestårer, kall meg sær men jeg er i så godt humør :cry:

Nå begynner det å bli litt for mye her, hva faen har du tatt?

Jeg er eksepsjonelt flink til å mjaue ^^ Og jeg har katteører i skapet.

Animalisme, yes? Men jeg tror jeg kan leve med det, siden det er deg.

Ta vare på hverandre :) Verden trenger vill og het sex, det er ikke bra for menneskeheten å leve slik vi gjør.

:dremel: I fix.

Denne er forresten awesome :love:,

http://www.youtube.com/watch?v=_f0zHgs0GpI

Lenke til kommentar

Omg det gjør deg glad så tror jeg at jeg svelget en mygg i dag. Var en liten svart greie som surret for meg i det jeg kom løpende, andpusten, og presterte å innhalere den tingen. Stakk noe helt forjævlig i halsen etterpå i alle fall, men hjalp å drikke/hoste mye og ta en polaramin. :p

Da jeg var liten hadde jeg en vannpistol, som det var fullt av døde fluer inni. Den fylte jeg med vann og "drakk" av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

*Gi klødempende til*

Jeg vil gjøre deg glad. :(

Nei, men så koselig. :p

Nathalie, om du har eddik hjelper det å dryppe litt over, eller sitron :) snakker av erfaring :)

Takk, det skal jeg prøve.

Omg det gjør deg glad så tror jeg at jeg svelget en mygg i dag. Var en liten svart greie som surret for meg i det jeg kom løpende, andpusten, og presterte å innhalere den tingen. Stakk noe helt forjævlig i halsen etterpå i alle fall, men hjalp å drikke/hoste mye og ta en polaramin. :p

Æsj! Så utrolig ekkelt. Heretter skal jeg aldri løpe ute med munnen åpen.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har tatt en stor dose åpenhet og fokuserer kun på de positive sider i livet og lar det gå sin gang. Får håpe at du også vil en gang ha det slik, for det er herlig. Spre glede til alle, la alle få føle lykke og kjærlighet :) Både i andre personer og i naturen. Husk at vi må ta vare på den

La oss le sammen, selv om vi likevel er så langt fra hverandre!

Intensiv lykke er utvilsomt den beste rus som finnes, ingenting kan måle seg!

I wanna be forever young! :D

Endret av LithitiumS
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har tatt en stor dose åpenhet og fokuserer kun på de positive sider i livet og lar det gå sin gang. Får håpe at du også vil en gang ha det slik, for det er herlig. Spre glede til alle, la alle få føle lykke og kjærlighet :) Både i andre personer og i naturen. Husk at vi må ta vare på den

La oss le sammen, selv om vi likevel er så langt fra hverandre!

Intensiv lykke er utvilsomt den beste rus som finnes, ingenting kan måle seg!

I wanna be forever young! :D

Vet du er forelsket i meg :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Da jeg var liten hadde jeg en vannpistol, som det var fullt av døde fluer inni. Den fylte jeg med vann og "drakk" av.

Deilig! Når kommer du på besøk med katteørene dine?

Æsj! Så utrolig ekkelt. Heretter skal jeg aldri løpe ute med munnen åpen.

Ja, det skulle jeg likt å se :p

*blablainsertbs*

Nok ecstasy i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...