kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg savner pusen min Håper lillesøs klarer å passe på den og gi den kos og oppmerksomhet. Vet at hun pleier å stenge den ute fra rommet hennes, så da blir den trist og alene. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Hvorfor ikke se positivt på det? Mygger er der for en grunn. De er føde til større insekter som igjen er føde til større dyr. Er det ikke flott at vi har næringskjeden? Ikke blottlegg de positive fordelene, selv om det gjelder mygg. Vær glad og reis et smil! Når vi først snakker om katt, skal jeg faktisk lage nytt utehus til katten i løpet av uken, med isolasjon slik at den får en god og lun plass Endret 3. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Rett før jeg feller gledestårer, kall meg sær men jeg er i så godt humør Nå begynner det å bli litt for mye her, hva faen har du tatt? Jeg er eksepsjonelt flink til å mjaue ^^ Og jeg har katteører i skapet. Animalisme, yes? Men jeg tror jeg kan leve med det, siden det er deg. Ta vare på hverandre Verden trenger vill og het sex, det er ikke bra for menneskeheten å leve slik vi gjør. I fix. Denne er forresten awesome , http://www.youtube.com/watch?v=_f0zHgs0GpI Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vær glad og reis et smil! Du er slående lykkelig i dag. Lyst til å dele hva som ligger bak stemningen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er det ikke bare bra at folk er glade da? Tenk om alle hadde vært glade i stedet for å irritere seg over bagateller 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Omg det gjør deg glad så tror jeg at jeg svelget en mygg i dag. Var en liten svart greie som surret for meg i det jeg kom løpende, andpusten, og presterte å innhalere den tingen. Stakk noe helt forjævlig i halsen etterpå i alle fall, men hjalp å drikke/hoste mye og ta en polaramin. Da jeg var liten hadde jeg en vannpistol, som det var fullt av døde fluer inni. Den fylte jeg med vann og "drakk" av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) *Gi klødempende til* Jeg vil gjøre deg glad. Nei, men så koselig. Nathalie, om du har eddik hjelper det å dryppe litt over, eller sitron snakker av erfaring Takk, det skal jeg prøve. Omg det gjør deg glad så tror jeg at jeg svelget en mygg i dag. Var en liten svart greie som surret for meg i det jeg kom løpende, andpusten, og presterte å innhalere den tingen. Stakk noe helt forjævlig i halsen etterpå i alle fall, men hjalp å drikke/hoste mye og ta en polaramin. Æsj! Så utrolig ekkelt. Heretter skal jeg aldri løpe ute med munnen åpen. Endret 3. april 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg tror jeg har tatt en stor dose åpenhet og fokuserer kun på de positive sider i livet og lar det gå sin gang. Får håpe at du også vil en gang ha det slik, for det er herlig. Spre glede til alle, la alle få føle lykke og kjærlighet Både i andre personer og i naturen. Husk at vi må ta vare på den La oss le sammen, selv om vi likevel er så langt fra hverandre! Intensiv lykke er utvilsomt den beste rus som finnes, ingenting kan måle seg! I wanna be forever young! Endret 3. april 2012 av LithitiumS 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Fluene kommer jo ikke gjennom vannrøret uansett så. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Faen i helvete ta deg Lithium hvis du begynner å snakke om at du har "møtt Jesus". Da er det /ignore. Jeg tror du troller. Endret 3. april 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Fluene kommer jo ikke gjennom vannrøret uansett så. Nei, men det er likevel fluevann. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Synes det er kos, jeg Ikke fluevannet altså Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Faen i helvete ta deg Lithium hvis du begynner å snakke om at du har "møtt Jesus". Da er det /ignore. Jeg tror du troller. Hvor er det denna Jesusen gjemmer seg nowadays? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvem faen sletter innlegg i hytt og gevær? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg er ikke religiøs av meg, jeg har heller ikke inntatt noen stoffer. Om jeg har vært kjempelykkelig og tenkt svært mye imens jeg har gått tur i dag og filosofert over alt og ingenting, betyr det at jeg skal bli møtt negativt her? Smil ! 1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg tror jeg har tatt en stor dose åpenhet og fokuserer kun på de positive sider i livet og lar det gå sin gang. Får håpe at du også vil en gang ha det slik, for det er herlig. Spre glede til alle, la alle få føle lykke og kjærlighet Både i andre personer og i naturen. Husk at vi må ta vare på den La oss le sammen, selv om vi likevel er så langt fra hverandre! Intensiv lykke er utvilsomt den beste rus som finnes, ingenting kan måle seg! I wanna be forever young! Vet du er forelsket i meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Da jeg var liten hadde jeg en vannpistol, som det var fullt av døde fluer inni. Den fylte jeg med vann og "drakk" av. Deilig! Når kommer du på besøk med katteørene dine? Æsj! Så utrolig ekkelt. Heretter skal jeg aldri løpe ute med munnen åpen. Ja, det skulle jeg likt å se *blablainsertbs* Nok ecstasy i dag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Når jeg har spart opp nok penger til å hoppe på et fly? Dvs. noen år Snufs. Hvis ingen her vil sponse meg? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Anfall. Ta deg en rolig tur ut i naturen en solskinndag bort fra all stress,mas,problemer, og bymiljø, ta med deg et åpent sinn og bare se rundt deg. Det er helt fantastisk! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Når jeg har spart opp nok penger til å hoppe på et fly? Dvs. noen år Snufs. Hvis ingen her vil sponse meg? Jeg vil sponse deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg