LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Kan ikke bli i bedre humør. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Den kan ikke måle seg med den hansa hadde for lang tid siden! Det der er den orginale, så Hansa kan sette seg i skammekroken. 2 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Foreeever young! I want to be foreeever young Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Selvfølgelig skal du få katt Anfall, men bare hvis du kaller den Hedvig og gir den tilstrekkelig med kos!!! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Foreeever young! I want to be foreeever young Blir du og i kjempegodt humør av den? Alt er så perfekt! Jeg er i god stemning, og lytter til nydelige sanger! Da vet man at man har det godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Kan ikke bli i bedre humør. Summer in Berlin er mye kulere, som jeg har nevnt før. Det der er den orginale, så Hansa kan sette seg i skammekroken. Den kan ta seg en bolle. Hansa is the shit. Selvfølgelig skal du få katt Anfall, men bare hvis du kaller den Hedvig og gir den tilstrekkelig med kos!!! Aaaaaaw, det skal jeg faktisk gjøre når jeg får meg katt. Men du kan godt komme på besøk og mjaue så skal jeg kose deg og. Endret 3. april 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Har du det bra? Jeg er glad over at du lever selv om jeg ikke kjenner deg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Blir du og i kjempegodt humør av den? Alt er så perfekt! Jeg er i god stemning, og lytter til nydelige sanger! Da vet man at man har det godt Jaa! Trengte ikke høre den en gang, ble i godt humør bare av tanken. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Rett før jeg feller gledestårer, kall meg sær men jeg er i så godt humør Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg blir så glad av at andre er glade. Så nå er jeg også glad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Kan ikke noen gjøre meg glad også? Myggestikk allerede, faen! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ta vare på hverandre Verden trenger kjærlighet, det er ikke bra for menneskeheten å leve slik vi gjør. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Kan ikke noen gjøre meg glad også? Myggestikk allerede, faen! Jeg vil gjøre deg glad. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Aaaaaaw, det skal jeg faktisk gjøre når jeg får meg katt. Men du kan godt komme på besøk og mjaue så skal jeg kose deg og. Jeg er eksepsjonelt flink til å mjaue ^^ Og jeg har katteører i skapet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Nathalie, om du har eddik hjelper det å dryppe litt over, eller sitron snakker av erfaring Jeg har hatt katten inne i hele dag, kost med den og latt den gjøre slik den vil i hele dag, dyr trenger kos de også og man knytter et sterkere bånd til sine kjæledyr som er en del av familien Endret 3. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Rett før jeg feller gledestårer, kall meg sær men jeg er i så godt humør Så søt du er i dag 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Omg det gjør deg glad så tror jeg at jeg svelget en mygg i dag. Var en liten svart greie som surret for meg i det jeg kom løpende, andpusten, og presterte å innhalere den tingen. Stakk noe helt forjævlig i halsen etterpå i alle fall, men hjalp å drikke/hoste mye og ta en polaramin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg