Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Finnes det folk som registrerte seg på dette forumet i 2012? o.O

Tydeligvis. Vet ikke hvor de kommer ifra, tror de blir grodd økologisk.

Nå er dette et forum for gjengen som henger på TV2 Sonen-chat på natta. Blir det for "seriøst" må man snakke om fiskeboller er bedre enn kjøttboller en stund.

Bawwwwwww...

i feel your pain.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mMmm ... En boks Hansa premium pilsner gjør seg svært godt etter å ha spist et måltid bestående av en bedre posegryterett på burgerbrød varmet i ovnen til de ble gode og sprøe og noen skiver hvitost på topp. Og, nå har jeg frokost i morgen også. :D

Den har god smak og ettersmak! :)

Lenke til kommentar

Fucks sake, pcen min vil ikke la meg logge inn på forumet. Får bare opp feilmelding at serverne er nede? Hva gjør jeg? Sender fra mobilen nå

Fucks sake, pcen min vil ikke la meg logge inn på forumet. Får bare opp feilmelding at serverne er nede? Hva gjør jeg? Sender fra mobilen nå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg snakker til katta hele tida, og jeg er da ikke gal. Det koseligste er jo at han svarer meg og, og kommer med nye, tankefulle innfallsvinkler til hva jeg sier.

Jeg vil og ha katt! Hedvig, la meg få katt, versåsnill! Jeg lover å ta godt vare på den og mate den og gå tur med den og bade den til den klorer meg så jeg hovner opp og må ta stivkrampesprøyte.

FINNES DET BRUS MED ANANASSMAK? HVOR?

Oskar Sylte

Den kan ikke måle seg med den hansa hadde for lang tid siden! :(

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...