b-real Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Finnes det folk som registrerte seg på dette forumet i 2012? o.O Tydeligvis. Vet ikke hvor de kommer ifra, tror de blir grodd økologisk. Nå er dette et forum for gjengen som henger på TV2 Sonen-chat på natta. Blir det for "seriøst" må man snakke om fiskeboller er bedre enn kjøttboller en stund. Bawwwwwww... i feel your pain. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Okei, det er en fin ting med å ha mobil registrert på min far; når SSB etc. ringer så kan jeg bare si at nei, de har ikke kommet til riktig nummer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 mMmm ... En boks Hansa premium pilsner gjør seg svært godt etter å ha spist et måltid bestående av en bedre posegryterett på burgerbrød varmet i ovnen til de ble gode og sprøe og noen skiver hvitost på topp. Og, nå har jeg frokost i morgen også. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Da var en hjemmelaget pizza i ovnen. Jeg driver og tømmer kjøleskapet og det smaker godt - bare det ikke blir for mye gulrot på pizzaen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Be de ringe meg, jeg får aldri snakket med slike lengre jeg. Savner de nesten. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 mMmm ... En boks Hansa premium pilsner gjør seg svært godt etter å ha spist et måltid bestående av en bedre posegryterett på burgerbrød varmet i ovnen til de ble gode og sprøe og noen skiver hvitost på topp. Og, nå har jeg frokost i morgen også. Den har god smak og ettersmak! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ja, absolutt. En av de beste Hansaene. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Foretrekker den personlig over Tou og Heineken. Deler vel en plass sammen med Guinness synes nå jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ja, Heineken finner jeg omtrent like smakløs som den amerikanske Budweiseren, og nye Tou smaker generelt jævlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Selv foretrekker jeg en kjølig Villa, etterfulgt av en iskald brus med Ananassmak. Av og til kjører jeg på med en grøss-fremkallende Coca Cola, men det er vanligvis når jeg er litt vågal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Foretrekker brus med pæresmak over brus med ananassmak. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det gjorde jeg også før, men så vokste jeg opp. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Fucks sake, pcen min vil ikke la meg logge inn på forumet. Får bare opp feilmelding at serverne er nede? Hva gjør jeg? Sender fra mobilen nå Fucks sake, pcen min vil ikke la meg logge inn på forumet. Får bare opp feilmelding at serverne er nede? Hva gjør jeg? Sender fra mobilen nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Clear cookies, cache og resten av møkka i nettleseren din, prøv så igjen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 FINNES DET BRUS MED ANANASSMAK? HVOR? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 FINNES DET BRUS MED ANANASSMAK? HVOR? Oskar Sylte Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 En kjølig Villa. Trumfkortet til Slimda Har ikke drukket brus på lenge, men Urge er best. Databrusen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Foretrekker brus med pæresmak over brus med ananassmak. Seconded! Det gjorde jeg også før, men så vokste jeg opp. *grøss* Går heller for Forever Young. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Be de ringe meg, jeg får aldri snakket med slike lengre jeg. Savner de nesten. Hehe, de spurte aldri om jeg ville svare på noen spørsmål, de spurte bare etter min far, jeg var uansett kanskje ikke i målgruppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg snakker til katta hele tida, og jeg er da ikke gal. Det koseligste er jo at han svarer meg og, og kommer med nye, tankefulle innfallsvinkler til hva jeg sier. Jeg vil og ha katt! Hedvig, la meg få katt, versåsnill! Jeg lover å ta godt vare på den og mate den og gå tur med den og bade den til den klorer meg så jeg hovner opp og må ta stivkrampesprøyte. FINNES DET BRUS MED ANANASSMAK? HVOR? Oskar Sylte Den kan ikke måle seg med den hansa hadde for lang tid siden! Endret 3. april 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg