Vowels Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er ikke du og Latias kjærester lenger? Under forutsetning av en implisitt struktur revitaliseres fokus med henblikk på implementeringen. Faen da. Savner de grusomt kleine innleggene i bannetråden. 4 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Kjenner at jeg trenger nye disker snart. Kanskje ogsaa en SSD om man faar raad. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vil andre syns det er teit hvis jeg synger mens jeg lager saft, når jeg er helt alene hjemme og ingen hører meg? Du glemte å skrive «Spørsmål» først, OMG!!! Faen da. Savner de grusomt kleine innleggene i bannetråden. Lol, finnes Bannetråden fortsatt? Jeg og Latias har det helt fint. Han er bortreist nå i ferien. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Kjenner at jeg trenger nye disker snart. Kanskje ogsaa en SSD om man faar raad. men slasken da...windowns? ;( Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 men slasken da...windowns? ;( Kun fordi jeg må jobbe i Visual Studio og greit å kunne game litt når man er på TG Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ah...ja, det er sant. Skulle vel ha ordnet en Windows partisjon jeg også..får impuls-trang til å spille av og til men....*sigh* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 men slasken da...windowns? ;( Kun fordi jeg må jobbe i Visual Studio og greit å kunne game litt når man er på TG Nei nei, du skal jo henge for deg selv i linux-hjørnet og rope HAHAHA YNKELIGE WINDASS-BRUKERE SOM HAR DET MORO!!! DERE SUGER!! JEG HAQR LIIIIIINUX! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Og der setter vi strek for datadiskusjonen. ____________________________________ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Nei nei, du skal jo henge for deg selv i linux-hjørnet og rope HAHAHA YNKELIGE WINDASS-BRUKERE SOM HAR DET MORO!!! DERE SUGER!! JEG HAQR LIIIIIINUX! Vi roper det ikke, vi bare hvisker det stille til hverandre. Av og til henger vi opp post-it lapper med "Hack Me!" på Windows-maskinene til folk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Skal begi meg ut på en ny serie, har ikke bestemt meg for hvilken av de to. Suggestions and recomendations are more than welcome young sirs http://www.imdb.com/title/tt1586680/ *Shameless* VS http://www.imdb.com/title/tt1632701/ * Suits* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Og der setter vi strek for datadiskusjonen. Du er en strek! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Og der setter vi strek for datadiskusjonen. Da jeg var ung var dette et forum for dataintreserte. Akk, det var dengang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Skal begi meg ut på en ny serie, har ikke bestemt meg for hvilken av de to. Suggestions and recomendations are more than welcome young sirs http://www.imdb.com/title/tt1586680/ *Shameless* Shameless. Emmy Rossum er bare nydelig. Da jeg var ung var dette et forum for dataintreserte. Akk, det var dengang Ja faen, ungdom nå til dags...ALLE har jo en PC og kan skru den på og spre sin vrede. Simp Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Datadiskusjoner burde bli strengt forbudt på denne delen av forumet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 ...sier vedkommende som registrerte seg her på dette forumet i 2012 5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Nå er dette et forum for gjengen som henger på TV2 Sonen-chat på natta. Blir det for "seriøst" må man snakke om fiskeboller er bedre enn kjøttboller en stund. Endret 3. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Av og til tror jeg Nettby var mer intelektuelt i sin tid 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Datadiskusjoner burde bli strengt forbudt på denne delen av forumet. Jøss, er vi enige om noe? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Finnes det folk som registrerte seg på dette forumet i 2012? o.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg