Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FORRESTEN, er det noen som vet om det finnes næringsstoffer i sæd?

I følge noen filmer jeg har sett på nettet så er det det faktisk. YOU NEED NUTRITIONS BITCH sier de, men jeg vet ikke om det stemmer for de oppgir aldri kilder som f.eks wikipedia eller lignende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er alene i huset. Oppfattes jeg som mest gæren hvis jeg går rundt og snakker med meg selv, eller hvis jeg går rundt og snakker med katten?

Snakke med husdyr er da vel ganske normalt det?

En fin unnskyldning for vi som snakker til oss selv sånn randomly :)

Lenke til kommentar

På same måte som blod inneheld sæd celler – spermceller – og ein plasma rundt. I pattedyr inneheld denne vatn og noko salt, protein, fruktose og D-vitamin.

220px-Semen_030.JPG

Så, ja...

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Er alene i huset. Oppfattes jeg som mest gæren hvis jeg går rundt og snakker med meg selv, eller hvis jeg går rundt og snakker med katten?

Spørsmål: Hvorfor tenker du på hva andre synes om det du gjør når du er fullstendig alene og ingen andre ser deg uansett?

Lenke til kommentar

Spørsmål: Hvorfor tenker du på hva andre synes om det du gjør når du er fullstendig alene og ingen andre ser deg uansett?

Fint at du åpner med å informere om at du skal stille meg et spørsmål, hvis ikke hadde vi garantert havnet i slagsmål over en grov misforståelse.

Svar: Jeg tok det opp for å presentere et dilemma, ikke fordi deres bedømmelser angår meg på noen måte. Skulle bare dra igang litt tankevirksomhet her.

Lenke til kommentar

Jeg har tegnet denne tegningen. For en stygg tegning. Jeg er skikkelig dårlig til å tegne...

Kommer aldri til å bli flink til å tegne. Jeg er verdens dårligste tegner. For en stygg tegning. :(

Sidemannen min på skolen synes at den var fint. Jeg bare wtf. Synes den er stygg, jeg...

nice-elephant-drawing.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...