kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg sitter i roma. I et bygg som er fra 1800-tallet. Eller, faktisk så er det fra 1500-tallet. Endret 3. april 2012 av Kanin33 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg er ikke nerd. Say what? Joda 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg er ikke nerd. Hehe, nå fikk du meg til å smile. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg er ikke nerd. Hehe, nå fikk du meg til å smile. Creds, Slimda 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er alene i huset. Oppfattes jeg som mest gæren hvis jeg går rundt og snakker med meg selv, eller hvis jeg går rundt og snakker med katten? FORRESTEN, er det noen som vet om det finnes næringsstoffer i sæd? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er ikke det ganske proteinrikt da? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jadda, bra frokost visst. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Næ, sku'n tatt å hatt en kultivert aften med seg selv hvor en ser to paradise-episoder og spiser Grandiosa da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 FORRESTEN, er det noen som vet om det finnes næringsstoffer i sæd? I følge noen filmer jeg har sett på nettet så er det det faktisk. YOU NEED NUTRITIONS BITCH sier de, men jeg vet ikke om det stemmer for de oppgir aldri kilder som f.eks wikipedia eller lignende. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er alene i huset. Oppfattes jeg som mest gæren hvis jeg går rundt og snakker med meg selv, eller hvis jeg går rundt og snakker med katten?Snakke med husdyr er da vel ganske normalt det? En fin unnskyldning for vi som snakker til oss selv sånn randomly Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) FORRESTEN, er det noen som vet om det finnes næringsstoffer i sæd? På same måte som blod inneheld sæd celler – spermceller – og ein plasma rundt. I pattedyr inneheld denne vatn og noko salt, protein, fruktose og D-vitamin. Så, ja... Endret 3. april 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg snakker til katta hele tida, og jeg er da ikke gal. Det koseligste er jo at han svarer meg og, og kommer med nye, tankefulle innfallsvinkler til hva jeg sier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Nei, takke meg til å snakke til meg selv og til åndene i naturen. Synes det er merkeligere å snakke til dyr og potteplanter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er alene i huset. Oppfattes jeg som mest gæren hvis jeg går rundt og snakker med meg selv, eller hvis jeg går rundt og snakker med katten? FORRESTEN, er det noen som vet om det finnes næringsstoffer i sæd? Spørsmål: Hvorfor tenker du på hva andre synes om det du gjør når du er fullstendig alene og ingen andre ser deg uansett? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Spørsmål: Hvorfor tenker du på hva andre synes om det du gjør når du er fullstendig alene og ingen andre ser deg uansett? Fint at du åpner med å informere om at du skal stille meg et spørsmål, hvis ikke hadde vi garantert havnet i slagsmål over en grov misforståelse. Svar: Jeg tok det opp for å presentere et dilemma, ikke fordi deres bedømmelser angår meg på noen måte. Skulle bare dra igang litt tankevirksomhet her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vil andre syns det er teit hvis jeg synger mens jeg lager saft, når jeg er helt alene hjemme og ingen hører meg? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg synes det er litt teit. Heter ikke Andre da. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har tegnet denne tegningen. For en stygg tegning. Jeg er skikkelig dårlig til å tegne... Kommer aldri til å bli flink til å tegne. Jeg er verdens dårligste tegner. For en stygg tegning. Sidemannen min på skolen synes at den var fint. Jeg bare wtf. Synes den er stygg, jeg... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg