Daniel Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Lordi? Hard rock Halleluja? :| Yup, dem. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg ble utrolig mett gitt Mette jenter er så heite *flørte* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Oi, den rumpa var stygg. No offence. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Egentlig, etter å sett den en del ganger nå, så er jeg enig. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg ble utrolig mett gitt Mette jenter er så heite *flørte* Jeg er heit også *ufattelig varmt her inne i dag* Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er heit også *ufattelig varmt her inne i dag* Uffda. *hjelpe til med å kle av* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Is a party in my tummy! Finnes så mye bedre der ut vet du^^. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ok, jeg har nå spist reinsdyrfilet. ... Var godt også. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er heit også *ufattelig varmt her inne i dag* Uffda. *hjelpe til med å kle av* Uffda?? Er det liksom uff at jeg er heit? *spille vanskelig* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva i HELVETE Are? Hvorfor blir den jenta penetrert av ett sverd? En dolk? Kan vi venneligst få se orginalbildet? x) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er heit også *ufattelig varmt her inne i dag* Uffda. *hjelpe til med å kle av* Uffda?? Er det liksom uff at jeg er heit? *spille vanskelig* Uff at det er ubehagelig varmt. Jeg fryser, jeg *holde inntil for...æh... varme seg* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva i HELVETE Are? Hvorfor blir den jenta penetrert av ett sverd? En dolk? Kan vi venneligst få se orginalbildet? x) Motorsag. Og nei. Jeg liker min 0% warn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Is a party in my tummy! Finnes så mye bedre der ut vet du^^. Om du refererer til rompa, ja, det gjør det x] Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er heit også *ufattelig varmt her inne i dag* Uffda. *hjelpe til med å kle av* Uffda?? Er det liksom uff at jeg er heit? *spille vanskelig* Uff at det er ubehagelig varmt. Jeg fryser, jeg *holde inntil for...æh... varme seg* Åh slik ja *holde inntil å stryke på ryggen for å varme* ellers da folkens har vi en fin kveld? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hm. Jeg finner ikke flaggtasten. *sitte å stirre på gammelt tastatur* Flaggtasten er liksom. Borte. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har seriøst lyst på brus, men jeg gir faen i det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ta den tøsinga der et annet sted XD. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hm. Jeg finner ikke flaggtasten. *sitte å stirre på gammelt tastatur* Flaggtasten er liksom. Borte. Jeg liker ikke Windows-tasten. Den minner meg om Windows. Nå har jeg sittet i tre timer og sett igjennom 10 forskjellige kilder, oversatt det som var på engelsk, silt ut bra informasjon, systematisert den utsilte informasjonen og skrevet en og en halv side. Hvis jeg fortsetter i denne hastigheten rekker jeg ikke fristen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Åh slik ja *holde inntil å stryke på ryggen for å varme* Du vet at den beste måten å få varme på er ved kontakt med naken hud? Jeg kan kjøle deg ned, du kan varme meg, sammen finner vi... harmoni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg