Kakeshoma Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jippi. Vi har gruppearbeid, og jeg har havnet i en gruppe hvor jeg er redd for at apatien kommer til å bli for stor. Helvete. Dittsj dem... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg biter av deg hodet hvis du prøver å kose med meg. I'd like to see you try... Slimda stiller garantert opp - ubetinget. Han er på jobb Dessverre. Nesten tomt på jobb, kan smugle jenter inn på kontoret. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Under forutsetning av en implisitt struktur revitaliseres fokus med henblikk på implementeringen. Svadagenerator ftw. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Under forutsetning av en implisitt struktur revitaliseres fokus med henblikk på implementeringen. I forhold til en integrert implementering realiseres tilstedeværelsen hva angår evalueringen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Nesten tomt på jobb, kan smugle jenter inn på kontoret. Jeg liker hvordan du poppa frem nesten med en gang navnet ditt ble nevnt her ^^ Kjedelig på jobb? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg liker hvordan du poppa frem nesten med en gang navnet ditt ble nevnt her ^^ Kjedelig på jobb? Jeg har en stod, ulende sirene som aktiveres hver gang nicket mitt blir nevnt i denne tråden, i samme post som en kvinne. Neida. Er nok å ta tak i her, måtte bare ha en liten pustepause fra alle telefonene og e-postene jeg har rota rundt med. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Blir spennende å se om Jesus står opp på den tredje dagen, i år også. Hadde vært bra døvt om han ikke gjenoppsto fra de døde. HAHAHAHA! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Blir spennende å se om Jesus står opp på den tredje dagen, i år også. Hadde vært bra døvt om han ikke gjenoppsto fra de døde. HAHAHAHA! Personlig venter jeg på dommedag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det hadde vært en skikkelig nedtur ja. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hadde vært sykt lættis! Litt driti ut, liksom! XDDD 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det var da ikke særlig misantropisk. Lamer. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg hater dere. Samtlige av dere. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg liker Anulaibar. Jeg hater deg da, så det er jo litt leit Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg hater dere. Samtlige av dere. Tull og tøys. Det vi derimot vet, er at du er en liten lystløgner på forumet her. Skifter mening mellom hver post. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg hater deg da, så det er jo litt leit Oh, jeg liker deg bedre og bedre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg hater dere. Samtlige av dere. Så, så. Det går over. Det kalles ungdomstiden. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Tull og tøys. Det vi derimot vet, er at du er en liten lystløgner på forumet her. Skifter mening mellom hver post. Jeg er bare ekte på Twitter. Overalt ellers er jeg en fasade. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg hater dere. Samtlige av dere. Neida. Du er så glad i oss att. Vi er kjempeglad i deg så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg