felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg biter av deg hodet hvis du prøver å kose med meg. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg biter av deg hodet hvis du prøver å kose med meg. Du er så zoet når du sier det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Alle koser på Vida. Jeg først. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er ikke du og Latias kjærester lenger? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg biter av deg hodet hvis du prøver å kose med meg. Hvilket hode? Auuu! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Oooohhh snap Endret 3. april 2012 av multisync Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Kommer til å savne Start-knappen Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Alle koser på Vida. Jeg først. Ikke kom med trusler, jeg blir redd. Må legge meg i skje med en champagneflaske under dyna. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Bah, kommer ikke gjennom på telefonen til legekontoret. Dritt. Ikke kom med trusler, jeg blir redd. Må legge meg i skje med en champagneflaske under dyna. Jeg er veldig flink til å kose på en ikke-skummel måte skal jeg si deg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg er veldig flink til å kose på en ikke-skummel måte skal jeg si deg. Ååå, kan vi kline? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Nå går du litt fort frem her, klining er mer enn vanlig kos Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Da vil jeg ikke kose med deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hmpf, have it your way. Jeg skal finne noen andre å kose på. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jippi. Vi har gruppearbeid, og jeg har havnet i en gruppe hvor jeg er redd for at apatien kommer til å bli for stor. Helvete. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er ikke du og Latias kjærester lenger? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Hmpf, have it your way. Jeg skal finne noen andre å kose på. Slimda stiller garantert opp - ubetinget. Endret 3. april 2012 av Vida Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Dassvær. Endret 3. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jippi. Vi har gruppearbeid, og jeg har havnet i en gruppe hvor jeg er redd for at apatien kommer til å bli for stor. Helvete. Hater, hater, hater gruppearbeid. Alle andre er så dumme. Slimda stiller garantert opp - ubetinget. Han er på jobb Dessverre. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er ikke du og Latias kjærester lenger? Under forutsetning av en implisitt struktur revitaliseres fokus med henblikk på implementeringen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 HedvigR: Ja, det virker ofte sånn. En sjelden gang har man flaks, og havner i en gruppe hvor folk faktisk klarer å gjøre sin del av arbeidet. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg har lyst å klage, men det er vel lite å gjøre med saken da professoren mener at vi like godt kan venne oss til å arbeide med "fremmede" ettersom det er vanlig praksis i arbeidslivet. *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg