kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Stikker en tur til st. Peterskirken. Tudelu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Stikker en tur til st. Peterskirken. Tudelu Lykke til! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Høres fint ut, det. Bor du midt i Oslo sentrum, eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ikke helt i Oslo Sentrum nei, men innenfor ring 3. Er rimelig lett å komme seg til alle deler av byen på en halvtimes tid. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hmm, kanskje jeg skal komme meg opp av senga.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ikke helt i Oslo Sentrum nei, men innenfor ring 3. Er rimelig lett å komme seg til alle deler av byen på en halvtimes tid. Bo i sentrum er oppskrytt. Fulle folk om natta som skråler og uteliggere og alkiser og narkiser og pakkistanere og gudveithva. Nei, takke meg til landsbygda! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg begynte seriøst og avslutta serriøst, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Bo i sentrum er oppskrytt. Fulle folk om natta som skråler og uteliggere og alkiser og narkiser og pakkistanere og gudveithva. Nei, takke meg til landsbygda! Antall ganger jeg har blitt vekket av fulle folk om natta = 0. Uteliggere utenfor leiligheten = 0. Alkiser utenfor leiligheten = 0. Narkiser utenfor leiligheten = 0. Pakkiser utenfor leiligheten = 0. Wut? RASISTFAEN! Yep. Død over alle underlegne raser og sånn derre der. Hmm, kanskje jeg skal komme meg opp av senga.. Kanskje du skal det ja. Må være deilig med ferie... 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Gjøre lekser, eller nok en gang utsette det til i morra? Hm... np: Saviours - Death's Precession \m/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Til informasjon. Noen her kan nok huske at jeg for en liten stund siden skrev om at jeg hadde spist min første yoghurt. Jeg kan nå informere dere videre om at siden den dag, har jeg spist 1-2 yoghurter per arbeidsdag. Har faktisk begynt å like det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har vært flink og stått opp nå. Nå gjelder det bare å få seg litt mat. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Du liker følelsen det gir deg, når yoghurten glir ned halsen din? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Gjøre lekser, eller nok en gang utsette det til i morra? Hm... np: Saviours - Death's Precession \m/ Jippii, sitter på skolen vil hjem... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Gurimalla, ikke gjør yoghurt til noe skittent og nå da Dere ødelegger synet mitt på alt. Og det er allerede ganske forvrengt. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hva du leser ut av det kan ikke jeg stå til ansvar for. Mmmmyoghurt... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Vet dere hva som er likheten mellom å spise jordbæryoghurt og slikke en dame med mensen? Du blir like overrasket hver gang det kommer chunky biter Ikke for sarte sjeler! Endret 3. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Itek: Er det ikke påskeferie nå, da? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ikke for alle Jeg tar ferie torsdag til søndag ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg