Pubé Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvorfor nesten stjele avataren hans? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Håper virkelig at du forveksler meg med McHansern nå. Hvis ikke, så har jeg gjort noe veldig, veldig, veldig galt jeg ikke kan huske. Wut, never mind.... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Mhm, kald pils og varm Runar i armkroken Endret 3. april 2012 av Sirslask 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det er bare sann kjærlighet. Like my wife said, "a small penis is not somethign that should destroy a happy relationship" I still wish she didn't have one Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvor er alle sammen når jeg trenger underholdning? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvorfor nesten stjele avataren hans? Fordi Hansern blir helt jævlig sur når jeg gjør det!!! klikker i vinkler hehe Håper virkelig at du forveksler meg med McHansern nå. Hvis ikke, så har jeg gjort noe veldig, veldig, veldig galt jeg ikke kan huske. Wut, never mind.... Huff, nå skjønner jeg ingenting. Du mente "å ta" henne som i "å ha sex" med henne? Er jeg helt på villspor nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Spilte World of Tanks og nå skal jeg legge meg. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Spilte World of Tanks og nå skal jeg legge meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg takler ikke å ha fri. :\ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Akuratt kommet hjem, hadde håpet jeg var trøtt så jeg slapp å døgne for å ikke være ødelagt FØR TG, men nei. Får døgne da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvorfor nesten stjele avataren hans? Fordi Hansern blir helt jævlig sur når jeg gjør det!!! klikker i vinkler hehe Nå er jeg like sint som han Karl i Karl og Co. vet dere. "NEI NEI NEI!!!!!!" også hopper han rundt på gulvet. Typisk Nils å spise potetgull i sofaen og søle masse. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Tannlege i dag. Faen. Se om du slår rekorden min fra i fjor... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Puss tenna bedre så slipper du slikt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Enda en dag på jobben. Snart er det vel påskeferie? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) @Lit Herlig. Trengte utrolig nok ikke jeg. Irriterer meg at ap sier "det offisielle Norge" hele tiden. Enten er det Norge eller så er det ikke... Eller? Endret 3. april 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Puss tenna bedre så slipper du slikt. Det er faktisk tannlegen sin feil for jeg fyllte i ei tann som hadde vokst litt skjevt, og sist jeg var på sjekk så de at denne massen hadde tatt opp fullt av skit, og det var deres feil så de skal fikse det gratis i dag Har ikke noe å gjøre med å pusse tenner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Enda en dag på jobben. Snart er det vel påskeferie? Torsdag og fredag er fri ja. Da skal jeg sitte hjemme og slappe av. Muligens vandre litt i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg