LithitiumS Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hva gjør man med 1 flaske og en halv flaske ( tot rundt 1.5 liter) Akevitt man ikke vil ha? Blir kvalm av å se på det. Tømme ut eller spare? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvis du ikke føler deg bekvem med å være i bestillelse av det, da er det vel bare å helle innholdet i vasken, er det ikke? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hva gjør man med 1 flaske og en halv flaske ( tot rundt 1.5 liter) Akevitt man ikke vil ha? Blir kvalm av å se på det. Tømme ut eller spare? Chugg chugg chugg chugg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Gi det bort til en uteligger. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Aquavit er så godt det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Uff, skjer ikke med det første. Ble fortalt at jeg skulle ut å røyke ( røyker normalt ikke) og endte med at jeg hostet etter hvert trekk, fikk se bilde av meg og uff. Hater slike kvelder. Noen som vet hvorfor jeg ikke har problemer med blackout eller å kontrollere meg med øl, men med akevitt forsvinner jeg med en gang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Fordi du må lære deg å drikke. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Du kan gi alt til meg.... alkoholen fortjener å være til noen som virkelig kan drikke. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Bare vær slik dere, for dere er verre enn jeg noen gang vil bli. Jeg forsvinner fra denne bullkafeen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hei. Det var en kreativ, nyskapende, original og overraskende måte å entre DNFK på. Kredz til deg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Fordi når du drikker noe med høy alkoholprosent tar det kortere tid for kroppen å ta opp mer alkohol, og andelen alkohol i blodet vil bli større. Dermed vil sjansen for å få blackout være større. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Er klar for en ny dag, nye muligheter og nye facebookoppdateringer. 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg vil også føde Jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hun var farlig like ei jeg har gått i klasse med et år.... Var ei som oppdaterte at det var 4 mnd. til hun fikk unge i dag. Hun var sammen med en kamerat for to år siden, da var hun 15, og holdt nesten på å få unge med han. Da ble det fort slutt. Nå ser det ut til at hun har lurt en eller annen dude til å befrukte henne så får hun få en unge alene i en alder av 17 år Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Si det samme etter 6 øl, 3-4 ( noe usikker men mellom denne mengden) DL akevitt, og litt fra hvert som bacardi. Sitter igjen uten å huske en dritt fra før jeg drakk mye, vondt i hodet, spy i vasken, og øl på gulvet. Var ikke alene heldigvis. Pyse. Er klar for en ny dag, nye muligheter og nye facebookoppdateringer. Det var hun vi tok samtidig, jo :O Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Mhm, kald pils og varm Runar i armkroken Lenke til kommentar
2ore Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er klar for en ny dag, nye muligheter og nye facebookoppdateringer. Det var hun vi tok samtidig, jo :O Håper virkelig at du forveksler meg med McHansern nå. Hvis ikke, så har jeg gjort noe veldig, veldig, veldig galt jeg ikke kan huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg