SirUstinov Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hva faen skjer med at alle får + ? Spør Rattlebone 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) nvm.. Endret 2. april 2012 av Anulaibar 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg tenkte jeg skulle dele ut litt poeng da det er påske nå. 3 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) nvm.. EDIT: NVM DU LIKSOM Endret 2. april 2012 av SirUstinov 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Tulla da. Satt timesvis å lekte med paint jeg Deg om det. Jeg var seriøs. Hva skal du ha til middag i dag da Smurfen? Noe lett som skaper lite oppvask. Så det blir enten pølse i lompe eller en frossenpizza. Heller mot førstnevnte, ække så sulten, og det er jo tross alt mandag. Så da kan jeg ta pølse i dag, en gryterett i morgen, "Jos ostegratinerte pasta og nudler med pepperoni" på askeonsdag, pizza på skjærtorsdag og sannsynligvis også langfredag, og så blir det vel kylling de resterende dagene for alt jeg vet. Askeonsdag er nesten førti dager siden. Så... godt gjort. Åh, vel, jeg har ikke peiling på sånt. Antok at askeonsdag var denne onsdagen. Men da er den dagen etter feittirsdag, eller? 3 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 nvm.. EDIT: NVM DU LIKSOM 3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Åh, vel, jeg har ikke peiling på sånt. Antok at askeonsdag var denne onsdagen. Men da er den dagen etter feittirsdag, eller? Mamma er katolikk, så jeg har bedre peiling enn jeg vil ha. Det er Fastelavnssøndag, Blåmandag og Fetetirsdag, så begynner fasten på Askeonsdag og varer førti dager før den kulmineres på Langfredag. Tror jeg. Kan være det er skjærtorsdag og, jeg deltar ikke aktivt på hele faste-greiene. 3 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Alltid like deilig å komme hjem etter en lang kveldsforelesning. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Vel, ikke vet jeg. Alt jeg vet er at skjærtorsdag av en eller annen grunn er en helligdag i dette landet, noe som gjør at skremmende mange drar over grensa for å handle. I fylla selvfølgelig. Jeg har til gode å dra til Sverige på en skjærtorsdag, men helt fra ungdomsskolen av, pleide klassekameratene mine å gjøre det, og de starta dagen med å drikke i dusjen, før de satte seg inn i bilen på vei til Östersund. Jeg antar hele greia egentlig var å sitte i bilkø på vei til Sverige mens de drakk kraftig, for så å gi pengene sine til sjåføren sånn at han kunne kjøpe snus og røyk og brennevin for dem, og så kjøre tilbake igjen og prøve å unngå å bli tatt i tollen / slengt i fyllearresten. 3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Kjæledegge da? Hmm, jeg er jo veldig glad i kos. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 nvm.. EDIT: NVM DU LIKSOM Fantastisk. Jeg er en GIF. 3 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Å dra til Sverige på skjærtorsdag har aldri vært et tema en gang. Kjenner heller ingen som drar dit. Skjærtorsdag er det stranda. Øl, blåskjell og kanskje en liten brun tår. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Stranda? Kanskje om du bor et sted hvor det ikke blåser kaldt på denne tiden av året, men vanligvis har jeg chilla hjemme og grilla. Bare synd at grillen og verandaen er dekt av sne. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 kjøp den.. Går det an å kjøpe den? det går vel an å kjøpe game of thrones? sesong 2 episode 1? 3 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Kjæledegge da? Hmm, jeg er jo veldig glad i kos. Liker du å få slike kosete kallenavn ? 3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Liker du å få slike kosete kallenavn ? Ikke hvis du tenker på som dumme navn som "pus". 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Å dra til Sverige på skjærtorsdag har aldri vært et tema en gang. Kjenner heller ingen som drar dit. Skjærtorsdag er det stranda. Øl, blåskjell og kanskje en liten brun tår. Tenker vi sier solveggen med en pils etter en dag på ski. 2 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 ARGH, HVORFOR FÅR ALLE PLUSS? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg