Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg var ung måtte vi lage lekene våres sjæl!

Det gjorde jeg da også. Tok med kniv og sprang ute i skogen og lette etter gode emner til pil og bue, eller brukte plankebiter og spiker til å lage sverd. Og så hadde vi krig mot imaginære fiender.

Ellers så spilte vi fotball og dødball, bygde hytter i skogen, fanget frosker og rumpetroll og slapp de løs igjen etter noen dager, lekte mye med LEGO når det var drittvær og vi ikke fikk lov til å være ute i mer enn en time, og storkoste oss generelt med sandkasser, biler, spader og var våre egne byggherrer.

Fantasien min ble ekstremt godt utviklet i de dager, og siden har den bare fortsatt å utvikle seg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da jeg var ung måtte vi lage lekene våres sjæl!

Det gjorde jeg da også. Tok med kniv og sprang ute i skogen og lette etter gode emner til pil og bue, eller brukte plankebiter og spiker til å lage sverd. Og så hadde vi krig mot imaginære fiender.

Ellers så spilte vi fotball og dødball, bygde hytter i skogen, fanget frosker og rumpetroll og slapp de løs igjen etter noen dager, lekte mye med LEGO når det var drittvær og vi ikke fikk lov til å være ute i mer enn en time, og storkoste oss generelt med sandkasser, biler, spader og var våre egne byggherrer.

Fantasien min ble ekstremt godt utviklet i de dager, og siden har den bare fortsatt å utvikle seg. :)

cool-story-bro-house-Cool-Story-Bro.jpg
Lenke til kommentar

Tulla da. Satt timesvis å lekte med paint jeg :)

Deg om det. Jeg var seriøs. ;)

Hva skal du ha til middag i dag da Smurfen? :D

Noe lett som skaper lite oppvask. :p

Så det blir enten pølse i lompe eller en frossenpizza.

Heller mot førstnevnte, ække så sulten, og det er jo tross alt mandag.

Så da kan jeg ta pølse i dag, en gryterett i morgen, "Jos ostegratinerte pasta og nudler med pepperoni" på onsdag, pizza på skjærtorsdag og sannsynligvis også langfredag, og så blir det vel kylling de resterende dagene for alt jeg vet. :p

e: Rettet etter ny informasjon kom på banen fra Beccafe.

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tulla da. Satt timesvis å lekte med paint jeg :)

Deg om det. Jeg var seriøs. ;)

Hva skal du ha til middag i dag da Smurfen? :D

Noe lett som skaper lite oppvask. :p

Så det blir enten pølse i lompe eller en frossenpizza.

Heller mot førstnevnte, ække så sulten, og det er jo tross alt mandag.

Så da kan jeg ta pølse i dag, en gryterett i morgen, "Jos ostegratinerte pasta og nudler med pepperoni" på askeonsdag, pizza på skjærtorsdag og sannsynligvis også langfredag, og så blir det vel kylling de resterende dagene for alt jeg vet. :p

Askeonsdag er nesten førti dager siden. Så... godt gjort.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...