Rattlebone Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg er sulten. Spis. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg er sulten. Ikke spis. 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Kjøtt fra enhjørning på pizza bør prøves ! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Har noen svinegreier på stekepanna nå, som blir stekt. Så tenkte jeg at tilbehøret skulle være et glass vann. Nam! 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Det skal da fungere , har du noe og dyppe kjøttet i ? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Det skal da fungere , har du noe og dyppe kjøttet i ? Hedvig. 2 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Det skal da fungere , har du noe og dyppe kjøttet i ? Majones. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvorfor har alle fått pluss på forrige sida? Hedvig. Excuse me, jeg dro faktisk fra Geir i går. Og i rett tid virker det som, jeg er ikke mat. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Mest sansynlig fordi en eller annen har plussa alle innleggene. i could be wrong. 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvorfor har alle fått pluss på forrige sida? Hedvig. Excuse me, jeg dro faktisk fra Geir i går. Og i rett tid virker det som, jeg er ikke mat. Kjæledegge da? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hedvig. Ifølge ekornene i England er Hedvig velsmakende. Det skal da fungere , har du noe og dyppe kjøttet i ? Smørfett fra stekepanna. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Da jeg var ung måtte vi lage lekene våres sjæl! Det gjorde jeg da også. Tok med kniv og sprang ute i skogen og lette etter gode emner til pil og bue, eller brukte plankebiter og spiker til å lage sverd. Og så hadde vi krig mot imaginære fiender. Ellers så spilte vi fotball og dødball, bygde hytter i skogen, fanget frosker og rumpetroll og slapp de løs igjen etter noen dager, lekte mye med LEGO når det var drittvær og vi ikke fikk lov til å være ute i mer enn en time, og storkoste oss generelt med sandkasser, biler, spader og var våre egne byggherrer. Fantasien min ble ekstremt godt utviklet i de dager, og siden har den bare fortsatt å utvikle seg. 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Da jeg var ung måtte vi lage lekene våres sjæl! Det gjorde jeg da også. Tok med kniv og sprang ute i skogen og lette etter gode emner til pil og bue, eller brukte plankebiter og spiker til å lage sverd. Og så hadde vi krig mot imaginære fiender. Ellers så spilte vi fotball og dødball, bygde hytter i skogen, fanget frosker og rumpetroll og slapp de løs igjen etter noen dager, lekte mye med LEGO når det var drittvær og vi ikke fikk lov til å være ute i mer enn en time, og storkoste oss generelt med sandkasser, biler, spader og var våre egne byggherrer. Fantasien min ble ekstremt godt utviklet i de dager, og siden har den bare fortsatt å utvikle seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Yeah, yeah. Whatever. Jeg stikker og lager meg noe middag. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg er sinnssyk. Jeg er normal. Deal with it. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Da jeg var ung måtte vi lage lekene våres sjæl! snip Tulla da. Satt timesvis å lekte med paint jeg Endret 2. april 2012 av Anulaibar 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Yeah, yeah. Whatever. Jeg stikker og lager meg noe middag. Hva skal du ha til middag i dag da Smurfen? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Tulla da. Satt timesvis å lekte med paint jeg Deg om det. Jeg var seriøs. Hva skal du ha til middag i dag da Smurfen? Noe lett som skaper lite oppvask. Så det blir enten pølse i lompe eller en frossenpizza. Heller mot førstnevnte, ække så sulten, og det er jo tross alt mandag. Så da kan jeg ta pølse i dag, en gryterett i morgen, "Jos ostegratinerte pasta og nudler med pepperoni" på onsdag, pizza på skjærtorsdag og sannsynligvis også langfredag, og så blir det vel kylling de resterende dagene for alt jeg vet. e: Rettet etter ny informasjon kom på banen fra Beccafe. Endret 2. april 2012 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Tulla da. Satt timesvis å lekte med paint jeg Deg om det. Jeg var seriøs. Hva skal du ha til middag i dag da Smurfen? Noe lett som skaper lite oppvask. Så det blir enten pølse i lompe eller en frossenpizza. Heller mot førstnevnte, ække så sulten, og det er jo tross alt mandag. Så da kan jeg ta pølse i dag, en gryterett i morgen, "Jos ostegratinerte pasta og nudler med pepperoni" på askeonsdag, pizza på skjærtorsdag og sannsynligvis også langfredag, og så blir det vel kylling de resterende dagene for alt jeg vet. Askeonsdag er nesten førti dager siden. Så... godt gjort. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hva faen skjer med at alle får + ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg