b-real Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Kan kanskje bli sommer-lesing? Eller vent..jeg kjøpte de i fjor-sommer og hadde samme tankene da. D'oh! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Har begynt på serien for andre gang jeg nå Får ikke sett nye episoder før over påske, så tenker å prøve å komme meg igjennom de to første bøkene igjen før den tid. En av de beste seriene jeg har lest. Anbefales! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Startet på første boka en gang for et par år siden..tror det var når jeg hørte det skulle bli til TV serie. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Startet på første boka en gang for et par år siden..tror det var når jeg hørte det skulle bli til TV serie. Og du har ennå ikke kommet igjennom serien, eller? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 hehe. det er ganske mange bøker jeg har starta på men aldri fullført. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Nei, jeg slutta å pendle til Oslo med toget..og hjemme leser jeg mest magasiner før jeg legger meg. Blitt litt dårlig med bøker i det siste. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 OVERTID IGJEN OG SNØ FAEN FAEN FAEN Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) stikker til biblioteket. kanskje 1/10 sjanse for at det er åpent. Endret 2. april 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
freyasmar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Det var så rart det her med snø igjen etter forrigeukens sommerhelg. (Location: Bergen) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Husker jeg hadde med meg 1L flaskecola på skoletur i fjellet, satte ryggsekken litt hardt i bakken..Skulle nok hatt med vann i stedet. Det var på starten av 90-tallet når det fantes glassflasker på 1 liter. Gud så mange glassflasker jeg knuste i min barndom. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvorfor går GoT-nedlastinga så seint? :< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Fordi du er en skitten, skitten piratkopierer. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Balllleee. Fjerde gangen jeg glemmer å kjøpe stekesmør i butikken Husker alltid grillpølser og lomper, men ikke smøret... :// Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Og da var Zork I runda. Måtte ha litt hjelp fra nettet på et par steder (les: labyrinter), men ellers gikk det da unna på noen timer. Så var det å spille resten av spillene i serien. De var på salg på GoG, så jeg måtte jo slå til. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 kjøp den.. Går det an å kjøpe den? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 kjøp den.. Går det an å kjøpe den? det går vel an å kjøpe game of thrones? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 West of House You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here. You have been eaten by a grue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg