Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt "dream team" i regjeringen: H og Ap. H får asvar for samferdsel, næringsliv/industri, helse- og utdanningssetktoren, og Ap får ansvar for utenrikspolitkk, velferdssystemet og vedlikehold av arbeidsmiljøloven.

Du ønsker med andre ord overvåkning av samfunnet. Hils Storebror da!

Holder det med at FRP er et rasistisk, perverst og blodharry parti for innavla bønder og inkompetente byfolk?

Åja, beklager, jeg trodde det var politikken til FRP du ikke likte jeg. Glemte at man stemmer på parti utelukkende basert på popularitetskonkurranser.

Lenke til kommentar

Mitt "dream team" i regjeringen: H og Ap. H får asvar for samferdsel, næringsliv/industri, helse- og utdanningssetktoren, og Ap får ansvar for utenrikspolitkk, velferdssystemet og vedlikehold av arbeidsmiljøloven.

Det er kanskje ikke rart at frpere er redd "overvåkning", hehe.

http://www.abcnyheter.no/borger/nyhetssak/070829/frp-politikere-mest-kriminelle

Lenke til kommentar
Det er kanskje ikke rart at frpere er redd "overvåkning", hehe.

Jeg er ikke FRPer, men jeg er fortsatt varsom for overvåkning. Det er så mange muligheter for informasjon som kommer på avveie, korrupsjon og det bryter helt med privatliv.

Vi blir overvåket allerede siden den kalde krigen. Spør Uncle Sam hva det er du pleier å spise til frokost. Du ville vært overrasket over hva det er de vet om deg der borte. :p

Lenke til kommentar
Vi blir overvåket allerede siden den kalde krigen. Spør Uncle Sam hva det er du pleier å spise til frokost. Du ville vært overrasket over hva det er de vet om deg der borte. :p

At vi allerede blir overvåket gjør det ikke greit å overvåke mer.

I utgangspunktet enig i dette, men på den andre siden har dette ført til at individer som Krekar og Breivik fikk uforstyrret operere sin terrorvirksomhet.

Lenke til kommentar

Dere er så misstenksomme.

Du er så naiv.

I utgangspunktet enig i dette, men på den andre siden har dette ført til at individer som Krekar og Breivik fikk uforstyrret operere sin terrorvirksomhet.

Overvåkning løser ikke dette. Hvilken som helst kompetent terrorist vil kryptere trafikken sin hvis de blir overvåket.

Lenke til kommentar

Holder det med at FRP er et rasistisk, perverst og blodharry parti for innavla bønder og inkompetente byfolk?

Åja, beklager, jeg trodde det var politikken til FRP du ikke likte jeg. Glemte at man stemmer på parti utelukkende basert på popularitetskonkurranser.

Jeg gir da vel blanke i politikk, har du ikke forstått det fra mine uttalelser gjennom tidene i denne tråden og generelt?

Farfar var Høyremann så til de grader, men selv om jeg respekterte ham og elsket ham høyt, er ikke Høyre noe for meg, og ingen andre partier som har en sjans til å komme seg inn på Stortinget heller. Det er derfor jeg stemmer og heier på særingpartier som DLF, Eldrepartiet og Kystpartiet. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Overvåkning løser ikke dette. Hvilken som helst kompetent terrorist vil kryptere trafikken sin hvis de blir overvåket.

Og du tror alle terrorister er kompetente?

Tror ikke dere helt forstår hvordan dette funker.

Lenke til kommentar

Den eneste overvåkninga jeg tror blir foretatt er DLD, og det finnes måter å komme seg unna det på også. At CIA overvåker oss og alskens konspirasjonsteorier med den katolske kirke, tempelriddere, illuminati, frimurere osv har jeg enda mindre tro på en kompetente politikere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...