Kakeshoma Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Stem DLF! De er de eneste som har noe for seg blant dagens håpløse partier. For narkotika, for våpen, ut av FN, 0% mva osv osv... Tror vi må ha FRP i regjering i titalls år før noen ville tatt DLF seriøst. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Faen as, har jævlig lyst til å se den nye GoT episoden, men da må jeg ned på butikken for å kjøpe snus, noe som betyr at jeg må dusje, noe som betyr at jeg må stå opp Ååååååååh Endret 2. april 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Faen as, har jævlig lyst til å se den nye GoT episoden, men da må jeg ned på butikken for å kjøpe snus, noe som betyr at jeg må dusje, noe som betyr at jeg må stå opp Ååååååååh Fy faen så synd det er på deg. Jeg forstår ikke hvordan du klarer å leve i et slikt liv. Afrika har ingenting på deg! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Adolf Hitler. There, I said it! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Faen as, har jævlig lyst til å se den nye GoT episoden, men da må jeg ned på butikken for å kjøpe snus, noe som betyr at jeg må dusje, noe som betyr at jeg må stå opp Ååååååååh Fy faen så synd det er på deg. Jeg forstår ikke hvordan du klarer å leve i et slikt liv. Afrika har ingenting på deg! Du har helt rett Skjønner ikke hvorfor folk fokuserer på third world problems når vi sliter med first world problems hver jævla dag. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg klarer ikke forstå hvorfor snus er en nødvendighet for å se Game of Thrones, men det er meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Nettopp sett nye Game of Thrones Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg må være 100% fokusert når jeg ser på den serien. Noe jeg ikke vil være uten snus, rett og slett fordi jeg er en nikotin-slave. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Nå er det sikkert idioten som snakker i meg, men hva er vitsen med å stemme på et parti som aldri kommer til å komme over sperregrensa? Du får følelsen av å stemme, og slipper samtidig å stemme på et av de mer idiotiske partiene. Jeg holder forresten på å sne inne. Det kan bli interessant. Må få måkt oppkjørselen i dag. Håper jeg kan lokke med meg noen kompiser i bytte mot pils og pøls. Snø nå? Hvor bor du? Hva skal dere nå i påsken da? Drar selv til Kiel om 1 time Være innesnedd. Ser ut til at hele Midt-Norge er dekt av det hvite faenskapet. Regner med det blir mini-LAN med noen kompiser på skjærtorsdag. Skal også på polferd i dag, så jeg leter nå etter vinterklærne som jeg slang bort en gang i starten av midten av mars. Lurer på om jeg kjenner noen med traktor ... For narkotika, for våpen, ut av FN, 0% mva osv osv... Tror vi må ha FRP i regjering i titalls år før noen ville tatt DLF seriøst. Hysj på deg. DLF er mye bedre enn FRP. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hysj på deg. DLF er mye bedre enn FRP. Du må gjerne begrunne slike påstander. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hysj på deg. DLF er mye bedre enn FRP. Du må gjerne begrunne slike påstander. Hvorfor? Holder det ikke med min mening? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) [...] Være innesnedd. Ser ut til at hele Midt-Norge er dekt av det hvite faenskapet. Regner med det blir mini-LAN med noen kompiser på skjærtorsdag. Skal også på polferd i dag, så jeg leter nå etter vinterklærne som jeg slang bort en gang i starten av midten av mars. Lurer på om jeg kjenner noen med traktor ... [...] Jeg liker livet i Oslo, jeg. Dette er meg for en uke siden: Liker du deg nord for Sinsenkrysset? Edit: Fjernet qoutefiesta Endret 2. april 2012 av µp1is Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvorfor? Holder det ikke med min mening? Man må vanligvis ha en begrunnelse til å ha meningen i første omgang, ellers er det en meningsløs mening. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Gni deg inn, Jonas. Nei, jeg liker meg ikke nord for Sinsenkrysset for øyeblikket. Jeg liker meg sjeldent lenger nord enn Stavanger på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) @microPlis Det var deg for en uke siden? Da lurer jeg på hvordan du ser ut nå... Endret 2. april 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvorfor? Holder det ikke med min mening? Man må vanligvis ha en begrunnelse til å ha meningen i første omgang, ellers er det en meningsløs mening. Holder det med at FRP er et rasistisk, perverst og blodharry parti for innavla bønder og inkompetente byfolk? 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Du treffer jo godt innenfor den definisjonen, så jeg forstår ikke sinnet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Smurf: Ser den. @microPlis Det var deg for en uke siden? Da lurer jeg på hvordan du ser ut nå... Sånn ser jeg ut nå: Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hysj på deg. DLF er mye bedre enn FRP. Du må gjerne begrunne slike påstander. Kan godt leve uten begge for å være ærlig. Mitt "dream team" i regjeringen: H og Ap. H får asvar for samferdsel, næringsliv/industri, helse- og utdanningssetktoren, og Ap får ansvar for utenrikspolitkk, velferdssystemet og vedlikehold av arbeidsmiljøloven. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Politiske ståsted i Norge: "Opprørt". Livet som student på skole er ikke særlig fint her i SFJ. (ungdomsskole) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg