Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen as, har jævlig lyst til å se den nye GoT episoden, men da må jeg ned på butikken for å kjøpe snus, noe som betyr at jeg må dusje, noe som betyr at jeg må stå opp :(

Ååååååååh

Fy faen så synd det er på deg. Jeg forstår ikke hvordan du klarer å leve i et slikt liv. Afrika har ingenting på deg!
Lenke til kommentar

Faen as, har jævlig lyst til å se den nye GoT episoden, men da må jeg ned på butikken for å kjøpe snus, noe som betyr at jeg må dusje, noe som betyr at jeg må stå opp :(

Ååååååååh

Fy faen så synd det er på deg. Jeg forstår ikke hvordan du klarer å leve i et slikt liv. Afrika har ingenting på deg!

Du har helt rett :(

Skjønner ikke hvorfor folk fokuserer på third world problems når vi sliter med first world problems hver jævla dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det sikkert idioten som snakker i meg, men hva er vitsen med å stemme på et parti som aldri kommer til å komme over sperregrensa?

Du får følelsen av å stemme, og slipper samtidig å stemme på et av de mer idiotiske partiene.

Jeg holder forresten på å sne inne. Det kan bli interessant. Må få måkt oppkjørselen i dag. Håper jeg kan lokke med meg noen kompiser i bytte mot pils og pøls.

Snø nå? Hvor bor du? :p

Hva skal dere nå i påsken da? Drar selv til Kiel om 1 time :D

Være innesnedd. Ser ut til at hele Midt-Norge er dekt av det hvite faenskapet.

Regner med det blir mini-LAN med noen kompiser på skjærtorsdag.

Skal også på polferd i dag, så jeg leter nå etter vinterklærne som jeg slang bort en gang i starten av midten av mars.

Lurer på om jeg kjenner noen med traktor ...

For narkotika, for våpen, ut av FN, 0% mva osv osv...

Tror vi må ha FRP i regjering i titalls år før noen ville tatt DLF seriøst.

Hysj på deg. DLF er mye bedre enn FRP.

Lenke til kommentar

[...]

Være innesnedd. Ser ut til at hele Midt-Norge er dekt av det hvite faenskapet.

Regner med det blir mini-LAN med noen kompiser på skjærtorsdag.

Skal også på polferd i dag, så jeg leter nå etter vinterklærne som jeg slang bort en gang i starten av midten av mars.

Lurer på om jeg kjenner noen med traktor ...

[...]

Jeg liker livet i Oslo, jeg. Dette er meg for en uke siden:

543607_10150748370295853_558890852_11766512_1421302109_n.jpg

Liker du deg nord for Sinsenkrysset? :)

Edit: Fjernet qoutefiesta

Endret av µp1is
Lenke til kommentar

Hvorfor? Holder det ikke med min mening?

Man må vanligvis ha en begrunnelse til å ha meningen i første omgang, ellers er det en meningsløs mening.

Holder det med at FRP er et rasistisk, perverst og blodharry parti for innavla bønder og inkompetente byfolk?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hysj på deg. DLF er mye bedre enn FRP.

Du må gjerne begrunne slike påstander.

Kan godt leve uten begge for å være ærlig.

Mitt "dream team" i regjeringen: H og Ap. H får asvar for samferdsel, næringsliv/industri, helse- og utdanningssetktoren, og Ap får ansvar for utenrikspolitkk, velferdssystemet og vedlikehold av arbeidsmiljøloven.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...