Gaarulf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Til dere som har vært i gamet noen år, her er et kort spørsmål om feriepenger. Kan jeg teoretisk spørre arbeidsgiver om å få tatt ut disse når som helst? Har kommet i en litt kinkig økonomisk situasjon sammen med huseieren og kunne trengt litt pusterom. Dette er altså feriepenger fra 2011, som jeg vanligvis vil få i juni eller noe. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Enig med narkisene over meg*; har du ikke tenkt til å stemme på et parti, stem blankt! e: *På forrige side altså... Endret 2. april 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg bare tuller da. Er så apolitisk at jeg stemmer Vigrid på kødd, så ja. Jeg er politisk agnostiker. Har trua på demokratiet, men det finnes ingen norske partier som vil det samme som jeg, så dermed stemmer jeg ikke. Gjør dessuten at jeg kan melde meg ut av enhver politisk diskusjon på fest. De fleste av de store norske partiene er så like og tannløse at jeg tror ikke det hadde gjort noen forskjell uansett hvem som hadde vunnet. Og uansett hadde det blitt en koalisjonsregjering. Man finner vel aldri et part man er hundre prosent enig med heller. Stem ost. Stem Det Politiske Parti Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Til dere som har vært i gamet noen år, her er et kort spørsmål om feriepenger. Kan jeg teoretisk spørre arbeidsgiver om å få tatt ut disse når som helst? Har kommet i en litt kinkig økonomisk situasjon sammen med huseieren og kunne trengt litt pusterom. Dette er altså feriepenger fra 2011, som jeg vanligvis vil få i juni eller noe. Japp. Reglene er som følger: 1. Feriepenger skal hovedsaklig utbetales i juni året etter at de er opptjent. 2. Dersom man slutter i jobben, skal feriepengene normalt utbetales umiddelbart, med mindre noe annet avtales med arbeidsgiver. 3. Dersom feriepengene blir utbetalt før nyttår det året de opptjenes, beregnes 50% skatt. Tar du ut feriepengene i perioden januar-mai beregnes ingen ekstra skatt. Og til noldusene som sier "Stem blankt da vel", så sier jeg at det er en god tanke, men jeg gidder ikke det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Alle som ikke er meg er nolduser. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Gjerne du er noldusen i din egen lille verden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Og til noldusene som sier "Stem blankt da vel", så sier jeg at det er en god tanke, men jeg gidder ikke det. Idiotisk. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Stem heller FrP. De kan umulig gjøre en verre jobb enn dagens regjering. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 ^what she said. Gjerne du er noldusen i din egen lille verden. Og til noldusene som sier "Stem blankt da vel", så sier jeg at det er en god tanke, men jeg gidder ikke det. Idiotisk. ^what she said. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Stem heller FrP. De kan umulig gjøre en verre jobb enn dagens regjering. Jo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Stem DLF! De er de eneste som har noe for seg blant dagens håpløse partier. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Nå er det sikkert idioten som snakker i meg, men hva er vitsen med å stemme på et parti som aldri kommer til å komme over sperregrensa? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hva er vitsen med å stemme i det hele tatt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Nå er det sikkert idioten som snakker i meg, men hva er vitsen med å stemme på et parti som aldri kommer til å komme over sperregrensa? Du får følelsen av å stemme, og slipper samtidig å stemme på et av de mer idiotiske partiene. Jeg holder forresten på å sne inne. Det kan bli interessant. Må få måkt oppkjørselen i dag. Håper jeg kan lokke med meg noen kompiser i bytte mot pils og pøls. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Herregud, for en drøm. Drømte at øret mitt hovnet så brutalt opp at de måtte skjære ut tunnelen min, og da de var ferdig gikk jeg på fjellet uten å bytte sko, så jeg var på fjelltur i høyhælte sko, og synes selv at jeg var en idiot. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Nå er det sikkert idioten som snakker i meg, men hva er vitsen med å stemme på et parti som aldri kommer til å komme over sperregrensa? Du får følelsen av å stemme, og slipper samtidig å stemme på et av de mer idiotiske partiene. Jeg holder forresten på å sne inne. Det kan bli interessant. Må få måkt oppkjørselen i dag. Håper jeg kan lokke med meg noen kompiser i bytte mot pils og pøls. Snø nå? Hvor bor du? Hva skal dere nå i påsken da? Drar selv til Kiel om 1 time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg