Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg har et bur nede i kjelleren her faktisk, plass til flere personer. Lyst å komme på besøk og... ta en titt?...

Gjerne :yes:

Men da kommer du vel og redder meg?

Selvfølgelig! Men da håper jeg at jeg får lønn for strevet.
Lenke til kommentar

Hehe. Minner om meg på fredagskvelden det :p Tok med kameraet og stativ og sto i ei busslomme ved E6 ikke langt unna her og tok langeksponeringsbilder. Utrolig mange biler som slakka opp gitt ;)

Det er skøy. Det har jeg gjort på et langstrekke hvor folk pleier å kjøre fort jeg også. Midt på lyse dagen vel og merke, men alle slakka kraftig ned farta, så kom jo noe godt ut av det, der kompisen min og jeg sto og knipsa bilder av fjorden. :p

Tøft å være fotballsupporter for tiden. :(

Kjenner til den, jeg er Viking-suppoter. Gikk heldigvis greit nok mot Odd i dag da.

Laget - og spiste - forresten to grilled cheese sandwicher i sted.

Grovbrød med hvitost, ruccola, agurk, hvitost og enda mer grovbrød stekt på middels høy varme i to spiseskjeer olivenolje.

Fantastisk middag, gikk helt greit å bare strø over litt salt og pepper. Vanligvis har jeg pleid å bruke oregano eller basilikum i stedet, men s&p gjorde absolutt susen. Herlig! :D

Lenke til kommentar

Rosenborg, brenn i helvete. Jeg hater verden. Dø.

Jeg elsker Rosenborg. :)

Jeg forstår henne veldig godt. Det er eneste muligheten hun har for å kommunisere med andre mennesker. Bodø er jo, som resten av nordnorge, et høl.

Korrekt. Twitter er min portal til omverdenen. Bodø er et lite fengselssamfunn midt i ødemarka, der samtlige har mentale mangler og fungerer som irritasjonsmomenter i hverdagen min.

Endret av Vida
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...