Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Faen så rosa alt var blitt her i det siste her da? Jeg kunne blitt skikkelig irritert over det designvalget der hvis jeg ikke hadde hatt så mye sex i det siste. :cool:

Fordi det skriker at du egentlig ikke mener at flere kvinnerettsaktivister må velge seg spesifikke saksområder de vil jobbe med, men at du synes flere aktivister burde demonstrere uten klær.

Men når konseptet er så på trynet i utgangspunktet så gir i det minste noen nakne bryster det en estetisk verdi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi det skriker at du egentlig ikke mener at flere kvinnerettsaktivister må velge seg spesifikke saksområder de vil jobbe med, men at du synes flere aktivister burde demonstrere uten klær.

Hva om jeg mener begge?

Men så igjen, jeg ser gjerne flere nakne mannlige aktivister også, jeg. Smellfeite til sykelig tynne, med medfødte lyter og med lyter som kommer av for mange kirurgiske inngrep for å fikse på utseendet.

Jeg er ikke interessert i det kun fordi det er pupper.

Lenke til kommentar

Kjipe dere er i dag, er alle i koma etter forumtreffet i går eller?

Ja. Har endelig begynt å komme meg nå da. Greit å overnatte til Geir, hvis ikke hadde jeg nok ikke hatt noen til å mate meg og sette på en film dagen derpå. Han er flink barnevakt.

Lenke til kommentar

Holdt på å pisse på meg, kjørterundt en sving, så en liten bakketopp, og der sto det en dude med giga-tripod med ettellerannet pekt not veien, og syntes jeg så et par hvite biler på andre siden...

Pleier å holde litt høyere fart enn fartsgrensen der, var jeg heldig eller kunne det vært noe annet enn laser? Noe spesielt nå i mørket ihvertfall.

Lover deg, det var aprilsnarr fra politiet :ph34r:

De bare sto der for å skremme livsskiten ut av folk i mørket.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hadde nok ikke reagert hvis ikke det var for at jeg lett så at det ikke var noe vanlig kameratripod, var isåfall til et større filmkamera. Også var det ikke på busslomma, neida, på gresset mellom veien og fortauet, og pekte noe mot bilene + at det er jo grisemørkt.

Selvfølgelig kan det jo faktisk hende at det var noen som filmet, vi har en film/design etc. skole like ved, men ser ikek helt at det er kjempespennende å filme frontlys på biler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ja. Har endelig begynt å komme meg nå da. Greit å overnatte til Geir, hvis ikke hadde jeg nok ikke hatt noen til å mate meg og sette på en film dagen derpå. Han er flink barnevakt.

Han bare lurer deg. Snart binder han deg fast nede i kjelleren, og da blir det verken mat eller film. :no:

Lenke til kommentar

Endelig begynt å komme deg fra bakfylla, og så stikker du. En hel dag med "jeg har vondt i hodet", og så ditcher du meg. Snufs. :tease:

Han bare lurer deg. Snart binder han deg fast nede i kjelleren, og da blir det verken mat eller film. :no:

Jeg har et bur nede i kjelleren her faktisk, plass til flere personer. Lyst å komme på besøk og... ta en titt?...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...