felicity Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hei sjæl. Jeg har quotet deg to ganger, og først nå legger du merke til meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 3 for 2 på grillpølser hos Rimi. Du og du. Skulle en kanskje laget innbakte pølser til lunsj en dag i påsken, da... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ble overrasket over prisen på wienerpølse, over 5kr per stk! Kommer nok ikke til å spise wiener til middag igjen på laaang tid... Da er det bedre å lage seg ordentlig mat! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ja, for MUK er jo ikke skikkelig kjøtt. Herregud, liksom. Kraft-ingrediens. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hei sjæl. Jeg har quotet deg to ganger, og først nå legger du merke til meg. Legger da alltid merke til deg, forumets solstråle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 <-------- Er ny stablemester i 100m oppvaskmaskin Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg bekrefter det nevnte ovenfor. Er vitne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det er ikke fullt før den roterende armen ikke har noe plass å bevege seg. Og da stabler man bare om litt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Er det akseptabelt å adde L4r5 til vennelista, eller blir det for mainstream? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har virkelig sansen for ukrainske aktivister. Flere kvinnelige aktivistgrupper burde gjøre som Femen. Endelig en gruppe som gjør at jeg blir interessert i hva det er de protesterer mot. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Du gjør meg så trist. Folk med den holdningen gjør meg så uendelig trist. 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Folk må jo få lov til å riste seg løs av og til, eller hva? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Du gjør meg så trist. Folk med den holdningen gjør meg så uendelig trist. Hva nå da? Jeg synes hun kommer med mange gode poeng i dette intervjuet. Og det er en helt okay måte å få oppmerksomheten til mennesker på. Fungerer mye bedre enn andre aktivister jeg har kommet over. FEMEN er jo ikke de første som gjør det, så det er jo ikke noe nytt, men i motsetning til f.eks. PETA, så har jeg større tro på FEMEN. Hovedsaklig siden PETA virker klin gærne, mens FEMEN fortsatt holder fast på det de starta med. Nemlig å prøve og stoppe sexturismen i Ukraina. Interessant nok hadde jeg på følelsen at du kom til å være den første til å kommentere innlegget, og at det ikke kom til å være positivt heller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Fordi det skriker at du egentlig ikke mener at flere kvinnerettsaktivister må velge seg spesifikke saksområder de vil jobbe med, men at du synes flere aktivister burde demonstrere uten klær. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nemlig å prøve og stoppe sexturismen i Ukraina. LOL, good luck. *bestille flybiletter* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Liker bedre smurfens holdning enn Sulfurics.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hvorfor stoppe sexturisme? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Liker bedre smurfens holdning enn Sulfurics.. Det er fordi du ikke har et ønske om å f.eks dra til thailand, og leie deg 15 shemales. Hvorfor stoppe sexturisme? sexturisme er den beste typen turisme Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Når vi er inne på shemales, hva er grunnen til at det er såpass mange fra Thailand som plutselig ønsker å være shemales? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Når vi er inne på shemales, hva er grunnen til at det er såpass mange fra Thailand som plutselig ønsker å være shemales? Og ladyboys. Dunno, but it's a blessing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg