Bytex Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 IP Board dekker hele skjermen, så jeg bruker bare det. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Sist gang jeg prøvde meg på fancy smancy pils på den gode nabo ble jeg ikke så imponert. Dahlsen var og er bedre. Kansje det er den nøytrale fine smaken jeg liker. Edit Eller øl? Hva er forskjellen? Endret 1. april 2012 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Pils = øl Pisspreik. Du går glipp av mye godt øl med den holdninga. Redigerte innlegget mitt. Er selvfølgelig helt enig med deg! Øl er så mye mer enn pils og Tuborg. Endret 1. april 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 IP Board dekker hele skjermen, så jeg bruker bare det. Jeg brukte det lenge selv, og bruker det fremdeles på Intra, men fant ut at jeg måtte ha kategorisnarveiene. Og så er det kjekt med artiklene på toppen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Tuborg er vel heller knapt øl... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Eller øl? Hva er forskjellen? Pils er en type øl. På samme måte som buss er en type bil. Det finnes fremdeles andre typer biler. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Finfin forklaring. Ser for meg at pils er lyst og ganske nøytralt, og at øl kan være alt mulig slags gjerne mørkere og fyldigere. Er det rett? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Er det noen som har sett Being Human? Er det verdt det? Finfin forklaring. Ser for meg at pils er lyst og ganske nøytralt, og at øl kan være alt mulig slags gjerne mørkere og fyldigere. Er det rett? Pils er undergjæret øl. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Finfin forklaring. Ser for meg at pils er lyst og ganske nøytralt, og at øl kan være alt mulig slags gjerne mørkere og fyldigere. Er det rett? En forenkling, men du er inne på noe, ja. Trenger egentlig ikke tenke mer avansert enn det.Det finnes selvsagt andre typer lyse øl også, men jeg regner med du ikke gidder å sette deg inn i alle de tekniske forskjellene på øltyper. I så fall henviser jeg deg til google og/eller wikipedia. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det du ser på da er Oz and James drink to britain. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Meh, likte faktisk rosa diskusjon.no =( Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Har det blitt mer blått nå da? -eller har det vært like mye rosa i hele dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg er tøff. Uten tvil. Men er du rosa? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Uten tvil. Men er du rosa? Selvsagt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Da så. Jeg blir bare rosa på forsommeren. Så blir jeg brun. Men virker som jeg alltid må innom rosa før jeg blir brun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg