Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dahls er godt øl og den som mener noe annet har ikke peiling.

Du har ikke peil, lille venn. :p

 

Hva prater dere om? Har ikke sett noe som helst annerledes med forumet i dag?

Kun for folk med diskusjon.no-skinnet.

 

Kan ringe deg en gang når jeg er full så kan vi ha en dyp samtale om et eller annet ;)

Ha-ha, go for it. Bare sjekk etter på Facebook om du har sett noen oppdateringer fra meg i det siste, så du vet om jeg er våken eller ei. Evt. edru eller ei. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Men du har drukket deg lei av det fordi det er godt, tipper jeg. Ser du Datasmurf :D

Det var godt. Nå finner jeg ikke Dahls godti det heletatt. Utvikling.

Lenke til kommentar

Men du har drukket deg lei av det fordi det er godt, tipper jeg. Ser du Datasmurf :D

Neppe. :p

 

Eg sier no ikkje at Hansa ikkje er godt. Eg trodde bare at man foretrakk Dahls i Trøndelag og Tau på Jæren. Men tidene forandrer seg vel.

Jeg vet av flere trøndere som foretrekker Hansa, men så igjen ... Jeg vet av én bergenser som foretrekker Dahls også. :p

Tou var favoritten frem til 2003, da la Ringnes ned bryggeriet og Tou pilsner ble produsert i Arendal i stedet. Smakte plutselig annerledes og var ikke lenger like godt, så da måtte jeg finne noe annet å drikke.

Lenke til kommentar

Konkluderer bare med at dere ikke har peiling.

Pils = øl rk.png

 

Åja det er rosa. Men jeg bruker ikke diskusjon-skinnet fordi det bare dekker 1/3 av skjermen. Hele forumet blir en kladd midt på skjermen med digre borders på sidene. Meningsløst.

Prøv diskusjon dynamisk? Den bruker hele skjermbredden.

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Åja det er rosa. Men jeg bruker ikke diskusjon-skinnet fordi det bare dekker 1/3 av skjermen. Hele forumet blir en kladd midt på skjermen med digre borders på sidene. Meningsløst.

Kan bruke dynamisk da. Det hjelper en del.

 

Konkluderer bare med at dere ikke har peiling.

Pils = øl

Pisspreik. Du går glipp av mye godt øl med den holdninga.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Mens jeg heller mer til at du mangler erfaring når det kommer til norsk øl. :p

 

Tjaa. Kansje. Men jeg liker Dahls uansett. Hvis jeg først skal drikke øl.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...