L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hvorfor blir man så melankolsk på søndager? Det kalles "fylleangst". 2 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Tihi. Det dreier seg iallfall ikke om fylleangst for mitt vedkommende. Det er bare noe merkelig med søndager... Endret 1. april 2012 av Sidious Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 eller hansa Er du og bergenser? Trenger da ikke være bergenser for å like Hansa. Det er det eneste norske ølet som er lett å få tak i her oppe i midt-Norge som går an å drikke. Hadde helst sett at flere butikker enn Ica tok inn Lervig og Berentsens, men det får så være. Men, men. Nå som dere ser ut til å ha våkna opp, hvem av dere var det som brukte Hedvigs telefon til å fylleringe meg? Evt. hvem av dere som ringte meg først, uten at jeg tok telefonen, siden nummeret ikke dukket opp på Gule Sider-appen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 eller hansa Er du og bergenser? Trenger da ikke være bergenser for å like Hansa. Det er det eneste norske ølet som er lett å få tak i her oppe i midt-Norge som går an å drikke. Hadde helst sett at flere butikker enn Ica tok inn Lervig og Berentsens, men det får så være. Men, men. Nå som dere ser ut til å ha våkna opp, hvem av dere var det som brukte Hedvigs telefon til å fylleringe meg? Evt. hvem av dere som ringte meg først, uten at jeg tok telefonen, siden nummeret ikke dukket opp på Gule Sider-appen. Var en del som snakka med deg tror jeg, Fikk det såvidt med meg men var flere. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg danset heftig nærme ei trønderjente i natt, jeg vet ikke helt hva jeg føler om det sånn i dag Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg danset heftig nærme ei trønderjente i natt, jeg vet ikke helt hva jeg føler om det sånn i dag La meg gjette. Du er kvalm, du har nettop brukt 5 timer i dusjen, mens du gråt i fosterstilling? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 eller hansa Er du og bergenser? Trenger da ikke være bergenser for å like Hansa. Det er det eneste norske ølet som er lett å få tak i her oppe i midt-Norge som går an å drikke. Hadde helst sett at flere butikker enn Ica tok inn Lervig og Berentsens, men det får så være. Men, men. Nå som dere ser ut til å ha våkna opp, hvem av dere var det som brukte Hedvigs telefon til å fylleringe meg? Evt. hvem av dere som ringte meg først, uten at jeg tok telefonen, siden nummeret ikke dukket opp på Gule Sider-appen. Var en del som snakka med deg tror jeg, Fikk det såvidt med meg men var flere. Ja, jeg vet det var flere. Jeg lurer på hvem det var, for ingen av dem var Hedvig! Eh, Aass? Meh, det er bedre enn Mack og Borg om ikke annet, men det skal ikke så mye til. Hansa, Lervig og Berentsens har de eneste billige, drikkbare ølsortene i dette landet. Går vi opp i pris, finner vi selvsagt diverse herligheter fra Ladegaard bryggeri (eller hva de kaller seg), Nøgne ø og om man er heldig med flaskene, IPA-en til Ni Muser. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg danset heftig nærme ei trønderjente i natt, jeg vet ikke helt hva jeg føler om det sånn i dag La meg gjette. Du er kvalm, du har nettop brukt 5 timer i dusjen, mens du gråt i fosterstilling? Ikke helt, jeg er litt overrasket over at det kun ble en dans riktignok. Når man møter trønderjenter er man alltid litt redd for at de er mer mandige enn en selv. (sånn med mindre de har masse brunkrem og platinablondt hår) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ja, jeg vet det var flere. Jeg lurer på hvem det var, for ingen av dem var Hedvig! No idea! Var morro da Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 ER DET REELT ROSA, ELLER ER DET JEG SOM HALLUSINERER? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ja, jeg vet det var flere. Jeg lurer på hvem det var, for ingen av dem var Hedvig! No idea! Var morro da Nåh, ikke for min del. Jeg avskyr å preike med fulle folk når jeg er edru. Samt at det var umulig å få inn et jævla ord, så jeg fikk jo aldri lagt på på en høflig måte der jeg satt og egentlig preika skit med kompisen min mens vi spilte Idiot og mimra om "gamle dager". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 ER DET REELT ROSA, ELLER ER DET JEG SOM HALLUSINERER? Du har tatt litt for mye Møllers Hasj.Also, caps lock-knappen din er trykket inn. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Smurf: Dahls a? Er ikke det sånn trønder øl? e: Smakt det én gang tror jeg. Gikk da ned. Endret 1. april 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 ER DET REELT ROSA, ELLER ER DET JEG SOM HALLUSINERER? Also, caps lock-knappen din er trykket inn. Det kan ikke du vite. HER hadde jeg caps-lock inne. HER holdt jeg shift-knappen inne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Gud, jeg er lei av Dahls. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Du har tatt litt for mye Møllers Hasj. Also, caps lock-knappen din er trykket inn. Jeg bruker Shift, og det er et desperat skrik om oppmerksomhet. SE PÅ MEG! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Smurf: Dahls a? Er ikke det sånn trønder øl? e: Smakt det én gang tror jeg. Gikk da ned. Jeg liker ikke Dahls, men jo, det stemmer at det er trønder-øl. Men så igjen, jeg har boikottet alt fra Ringnes siden 2003, og har ingen planer om å slutte med det første. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ja, jeg vet det var flere. Jeg lurer på hvem det var, for ingen av dem var Hedvig! No idea! Var morro da Nåh, ikke for min del. Jeg avskyr å preike med fulle folk når jeg er edru. Samt at det var umulig å få inn et jævla ord, så jeg fikk jo aldri lagt på på en høflig måte der jeg satt og egentlig preika skit med kompisen min mens vi spilte Idiot og mimra om "gamle dager". Kan ringe deg en gang når jeg er full så kan vi ha en dyp samtale om et eller annet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hva prater dere om? Har ikke sett noe som helst annerledes med forumet i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg