LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg liker ikke slike fanboy kommentarer. Jeg er i grunn helt nøytral mellom windows og os X men jeg velger selvfølgelig det som passer best med tanke på annet utstyr og hvilket operativsystem jeg trives best i. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Kan endelig bestille en Raspberry Pi, blir XBMC på den... Sjenialt med OS på SDkort Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 genialt* Vurderte den selv, den kan jo kjøre 1080p den vesle dingsen til 200kr, men ser ikke nytteverdien i den. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Forventet du at jeg er rotete av meg? Tja. Nå kjenner ikke jeg deg så ikke deg spesielt. Men min følelse er at nerdepulter liksom pleier være litt rotete, om enn ikke skitne. Forumet er jævla stille i dag. Kan ikkje dere fra Oslo-treffet gjøre dere ferdige med pulinga og logge på igjen? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nå må du ikke tro at noen av dem fikk seg noe, svært usannsynelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ja, jeg antar høydepunktet deres var å fylleringe meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nå må du ikke tro at noen av dem fikk seg noe, svært usannsynelig. Har du så lite tro på Slimda? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg tror Slimda fikk seg noe. Så mye tiltro har jeg til ham. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Stor sjanse for at han fikk seg en real bitchslap da! Endret 1. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hvorfor er det så mange som sier april-snarr og ikke aprils-narr? Makes no sense... 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Utlendinger. j/k, Folk er dumme. Endret 1. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Tja. Nå kjenner ikke jeg deg så ikke deg spesielt. Men min følelse er at nerdepulter liksom pleier være litt rotete, om enn ikke skitne. Er jo ikke så ille...? *bestille seg enda en skjerm og tastatur* Trenger en slik tripod, da. Hmz. *vurderer kepler, også* Endret 1. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ikke snakk dritt om det tøffe tastaturet mitt. God gammel sliter. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Sulfuric@ Skift ut tastaturet da, duger vel ikke noe særlig lengre med ødelagt spacebar osv? Jeg er beæret over å være med på bildet ditt sammen med sexylubb1. Jeg tror Sex Raptor ikke har fått seg noe sex i det siste. Endret 1. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Japp, skal bestille nytt i dag. + noe mer også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hva sa de til deg? Standard fylleræl. De ringte fra Hedvigs mobil, så jeg trodde jo det var hu. Lurte litt på hvordan hu hadde fått nr mitt, men ... Da jeg svarte var det en eller annen forfylla pjokk som maste i vei om jeg ville snakke med Hedvig, hun var ikke der etc. Så tror jeg hansegutt fikk telefonen, eller ga den fra seg. Noen ropte i alle fall "HAAAAANS!" inn i røret og så var det noe ræl om å få bestille en "Sjurburger uten løk", men ingen av burgerene mine har løk, så siden jeg hadde besøk og vi preika skit og spilte kort, kom jeg frem til at det var like greit å bare legge på. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jupp jupp, kan anbefale g510 i hvert fall, ikke for dyrt heller. Haha, barnslige folk, skal vi straffe dem i dag for å ha sløst bort din dyrebare tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg