Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Liker bare ting hvis de er roooosaa. Og jeg er i Roooomaaaaa (Det er faktisk helt sant) Hvis folk sier til meg "Det er faktisk helt sant" eller "jeg lyver ikke". Så går jeg automatisk ut i fra at de lyver. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 var det det beste de kom på? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Har huset for meg selv fordi resten av familien er på hyttetur. Tenkte å sende et redigert bilde av tomta med huset i brannruiner. Artig? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hadde det vært morsommere hvis alle brukerne fikk byttet ut brukernavnet med et tall? var litt OJ å komme inn på disse rosa nettsidene.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 var det det beste de kom på? Dette er jo ikke en aprilsnarr, det er en forbedring. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg forsto ikke hva dere preika om før jeg bytta skin. Oh well. Merker ikke mye til det med IPBoard-skinnet, så da kan det være det samme. Jeg bruker forresten morgenen på å lære meg python. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det snør. Herregud, byen min aprilsnarrer meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Det snør. Herregud, byen min aprilsnarrer meg. Og her i nord, er det sol ute 15 grader ute, og jeg svetter. (25 inne på datarommet) HATER SOL Endret 1. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Her er det sol og blå himmel! Men i August blir det mer fart på sakene. Berlin, Los Angeles, California og San Fransisco? Oh yeah. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Her sitter jeg når jeg troller dere. Herremin så ryddig. Forventet du at jeg er rotete av meg? Her sitter jeg når jeg troller dere. Bare en skjerm? What is this? 1995?! Vurderer å kjøpe enda en skjerm, ordne meg eyeinfinity :/ Eller nytt skjermkort, eller mer minne, eller alt. HALP, VEIT IKKE HVA JEG SKAL BRUKE PENGA MINE PÅ. Det eneste jeg TRENGER, er vel nytt tastatur. Alt annet er jo mer enn bra nok, but it can get better. Heller en god skjerm enn flere dårlige skjermer Skal forresten selge pcn, er en bekjent som skal kjøpe den til 14,5k Slik at jeg får kjøpt en deilig ipc. Endret 1. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Heller en god skjerm enn flere dårlige skjermer Skal forresten selge pcn, er en bekjent som skal kjøpe den til 14,5k Slik at jeg får kjøpt en deilig ipc. Heller flere gode skjermer enn en dårlig skjerm. Benq G2222HDLx2 ftw. Skal bestille en til i dag, tror jeg .. Ser du har benq også. Endret 1. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Heller en god skjerm enn flere dårlige skjermer Skal forresten selge pcn, er en bekjent som skal kjøpe den til 14,5k Slik at jeg får kjøpt en deilig ipc. ipc? Enig i en bra mot flere dårlige... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det snør. Herregud, byen min aprilsnarrer meg. What the ... Sne i Bergen? Galskap. Oh well, om ikke annet kan kompisen slutte å tyne meg for at han er så glad han er i Bergen hvor det ikke er sne, i stedet for å være her på Orkanger hvor det har snedd i hele natt. Vel, det skifta til sludd og kraftig bris i en halvtimes tid i sted, men nå er det tilbake til sne igjen. Håper den forsvinner før skjærtorsdag. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Jeg klarer ikke å stå imot en 27" imac, men venter til jeg har solgt den stasjonære og den nye modellen med ivy bridge kommer ut. Benq XL2410T ftw. ipc/macintosh/mac. Endret 1. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Syv dårlige er hva jeg liker best. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det snør. Herregud, byen min aprilsnarrer meg. Tror ikkje på deg :< Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg klarer ikke å stå imot en 27" imac, men venter til jeg har solgt den stasjonære og den nye modellen med ivy bridge kommer ut. ipc/macintosh/mac. Hva skal du med det? Du kunne fått en hjemmekinoprojektor med digert lerret og en htpc for den prisen... Det jeg sikter på Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Aprilsnarrer er så dårlig humor.. Skal ned å steke bacon og egg med bønner. Er ei liten vaskekone inni meg i dag, for jeg vil vaske hele huset. Kakeshoma, Jeg vil ha en maskin der jeg ikke ser en eneste kabel, stilrent oppsett ( betyr mye for meg), Foretrekker OS X fremfor windows, og lettere synkronisering med macbooken, ipaden, iphonen, og appletv.. http://www.atomretro.com/category.cfm?category_id=155 Sykt mye kult der! Endret 1. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Foretrekker OS X fremfor windows, og lettere synkronisering med macbooken, ipaden, iphonen, og appletv.. You are dead to me. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg