felicity Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Du kan jo prøve å se noen av Skarsgårds andre roller. Han gjør en flott rolle i f.eks. Generation Kill. Men han biter ingen der da. Du har akkurat gjort meg til et lykkelig menneske. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Du har akkurat gjort meg til et lykkelig menneske. Behold sinnet, det gjør deg godt Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Her sitter jeg når jeg troller dere. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Liker bakgrunnsbildet ditt Endret 31. mars 2012 av Itek Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Bilde bak skjermen er bra det, noe gikk skeis under planleggingen. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 planlegging? - altså møblering? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) same shit. Vil dere vite mer kan jeg godt legge ut flere, har ikke bedre ting å gjøre. Endret 31. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 har ikke bedre ting å gjøre. Du kan jo lese byggeloggen min .. linken ser du... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Du har akkurat gjort meg til et lykkelig menneske. I aim to please. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Du kan jo lese byggeloggen min .. linken ser du... Jeg leser heller telefonkatalogen for Finnmark. Baklengs. Endret 31. mars 2012 av Vida Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) har ikke bedre ting å gjøre. Du kan jo lese byggeloggen min .. linken ser du... Har klikket innom noen ganger, får vel gjøre det igjen. Du er flink Itek, det skal du ha! Har vurdert å lage egen Rov ved hjelp av noe lignende, men har ikke så mye peil på servoer og den slags styring så jeg kunne gjerne hente kompetanse hos deg? Endret 31. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) takk for det Det er ikke så komplisert ?! ROV, hmm... det kunne vært moro. Ved å bruke fpv og en form for lavfrekvent sender kan man reise på langtur fra sofaen også Endret 31. mars 2012 av Itek Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Det virker veldig vanskelig å få til de fine formene du har fått til. Rov er i grunn veldig enkelt og simpelt å lage, skal man ha fancy systemer utenom kamera blir det mye mer arbeid. Hovedproblemet er i grunn bare å få kontrollboksen luftfri og deretter fylles med hydraulikkolje slik at den ikke imploderer. Man kommer ikke langt med radiosignaler, og må derfor over til tether ( kabel), tether er sinnsvakt dyrt og rimeligste alternativ er cat kabel, men her blir det et problem med brudd. Det blir lett brudd i slike kabler under de forskjellige trykkene, og det ligger som regel litt luft inni dem også. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Haha... Det er slutten som er viktigst, ca 3.40 og utover... Endret 31. mars 2012 av Itek Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Det virker veldig vanskelig å få til de fine formene du har fått til. Rov er i grunn veldig enkelt og simpelt å lage, skal man ha fancy systemer utenom kamera blir det mye mer arbeid. Hovedproblemet er i grunn bare å få kontrollboksen luftfri og deretter fylles med hydraulikkolje slik at den ikke imploderer. Man kommer ikke langt med radiosignaler, og må derfor over til tether ( kabel), tether er sinnsvakt dyrt og rimeligste alternativ er cat kabel, men her blir det et problem med brudd. Det blir lett brudd i slike kabler under de forskjellige trykkene, og det ligger som regel litt luft inni dem også. tolket ROV som et slags månefartøy... måtte googles og det er visst et undervannsfartøy... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hoho ^^ Den range rover filmen var genial! Visste du ikke hva rov var? Ønsker å lage en UAV også, gjerne lettere enn rov, men ikke lovlig om jeg flyr utenfor synlig rekkevidde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Apropos RC. This looks fun: http://www.youtube.com/watch?v=54WMpVDDiII&feature=related Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Her sitter jeg når jeg troller dere. Herremin så ryddig. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Aight! Der var forumtreffet ferdig. Får håpe Slimda og Hedvig hadde det like fett som meg og hansern på THAIMASSASJE MED EKSTRA OLJE! Edit: Ble faktisk fylleringing til Datasmurf også. Spør hvor happy han er nå. Endret 31. mars 2012 av Spleen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Tja Spleen, du tok med deg Hansern hjem, jeg tok med meg Hedvig. HØ hø hø hø... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg