Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drømte at jeg skulle ta ei dame og måtte finne en kampanjekupong først, fikk prøvd doggystyle og var herlig. Deretter var jeg på mac donalds i byen, den lå ca der dolly dimples ligger nå (Stavanger) og det var bar interiør i den. De solgte snus og alkohol også. Jeg kjøpte brus og jizza med den rundt helt random og sa at jeg hadde mista brusen og ville ha ny. Jeg fikk ikke ny brus men 7 kr. En mann gikk ned med 2 tusenlapper og jeg blinka bort til ham på en «wow kult med 2 lapper» måte og han nikka med hodet tilbake. (Eller var det omvendt?)

Jeg var på en svær flyplass og skulle ut, for å komme ut måtte jeg vente på bussen, for normale busser tok kun de som skulle kjøpe leilighet der.

Jeg satt meg på en buss og koblet opp den stasjonære pcn, koblet den også på 2 skjermer midt i bussen som hang i taket. Begge var sikkert 32 tommer.

Gikk innpå tvilsomme sider for å få den kupongen for å ha sex med hu jenta, og Prøvde å komme meg inn på vg uten hell. La merke til at alle som hadde headset hadde samme headset som meg ( beats by dr dre studio) og jeg spurte en om å få ene øreklokken for den hadde fallt av, så han ga meg den.

Jeg sovna på bussen med ei gravid dame foran meg, og våknet av at en kompis var her og bussen kjørte forbi huset hans. En spurte om han kunne få en mini display port adapter til hdmi, som om jeg skulle selge en men jeg forsto ikke hvorfor personen skulle ha dette. I dette øyeblikket var jeg en selger på en buss.

Tror jeg vet hvorfor jeg får slike drømmer til tider nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

14 skutt utenfor funeral parolor i Miami , 2 doede.....en 5 aaring ble skutt oxo. Slik gaar det naar Gud og hver mann kan kjoepe gunner.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jaja.

Hadde verdens særeste drøm i natt, vil noen lese historien?

Nei.

14 skutt utenfor funeral parolor i Miami , 2 doede.....en 5 aaring ble skutt oxo. Slik gaar det naar Gud og hver mann kan kjoepe gunner.

Kjenner ingen plass at jeg bryr meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...