Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg er kjempeglad i jentekvelder :/ Hvis du er i nærheten en gang kan du stikke innom for en, så kan vi ta ansiktsmaske og se på Star Wars.

Det kan vi, men jeg tror ikke jeg gidder Star Wars. Kan vi ikke heller lage drinker, ha putekrig, se grinefilm og trøste hverandre?

Lenke til kommentar

Det kan vi, men jeg tror ikke jeg gidder Star Wars. Kan vi ikke heller lage drinker, ha putekrig, se grinefilm og trøste hverandre?

Liker du ikke Star Wars? :(

Ok, jeg er fortsatt glad i deg. Hva med Pay It Forward, mens vi shotter, så bruker vi resten av natta på trøst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Liker du ikke Star Wars? :(

Ok, jeg er fortsatt glad i deg. Hva med Pay It Forward, mens vi shotter, så bruker vi resten av natta på trøst.

Jo, jeg bare hadde ikke så lyst til å se den. Aner ingenting om Pay it forward, så den kan vi sikkert se. Hva skal vi shotte og hvordan skal vi trøste hverandre?

Lenke til kommentar

Jo, jeg bare hadde ikke så lyst til å se den. Aner ingenting om Pay it forward, så den kan vi sikkert se. Hva skal vi shotte og hvordan skal vi trøste hverandre?

Jeg kan shotte det meste, men epleschnapps er jo en slager. Pay It Forward er fin... og trist :( Det er jo med han lille gutten fra Den Sjette Sansen.. Og nå har jeg kommed med masse forslag, så din tur til trøsteforslag!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg kan shotte det meste, men epleschnapps er jo en slager. Pay It Forward er fin... og trist :( Det er jo med han lille gutten fra Den Sjette Sansen.. Og nå har jeg kommed med masse forslag, så din tur til trøsteforslag!

Epleschnapps høres ut som en dårlig idè. Vi kan sitte under teppe kun iført pysj/sexy nattkjole og spise sjokoladeis? Men om jeg griser med isen over alt så er det ikke min feil, da skylder jeg på at du har skjenka meg!
Lenke til kommentar

Epleschnapps høres ut som en dårlig idè. Vi kan sitte under teppe kun iført pysj/sexy nattkjole og spise sjokoladeis? Men om jeg griser med isen over alt så er det ikke min feil, da skylder jeg på at du har skjenka meg!

Jeg søler is veldig ofte, det løses lett ved å slikke av eventuelt søl.

Det ene medfører ikke nødvendigvis det andre. Når du en gang kommer til Bergen for å tøse rundt med Anfall får du ta deg en tur innom her og, så kan vi se på Star Wars og drikke vin.

Deal!

On it. Jeg har bundet fast Anfall nå.

Good good.

Lenke til kommentar

Vi kan sitte under teppe kun iført pysj/sexy nattkjole og spise sjokoladeis? Men om jeg griser med isen over alt så er det ikke min feil, da skylder jeg på at du har skjenka meg!

Høres ut som dere egentlig bare bør droppe alt som heter klær først som sist. Gjør ikke noe om en søler is da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg søler is veldig ofte, det løses lett ved å slikke av eventuelt søl.

Det høres ut som en god idè. Men vi må finne ut av hva vi skal drikke, hva med hot n sweet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Uff nei, det er fælt. Vi kan gjøre det litt classy med litt sprudlevin?

Nei, jeg liker ikke classy. Hardt og brutalt er bedre. Hot n sweet til meg, classy sprudlevin med litt ekstra oppi til deg. Deal?

Høres ut som dere egentlig bare bør droppe alt som heter klær først som sist. Gjør ikke noe om en søler is da.

Det er nok lurest ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...