chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kom og sett det på fanget så skal du smake kjeppen te far. Den er enda verre om man tenker koffert Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Mor di-vitser er ennå en hit på brakkedasser på bygg og anlegg. Jeg bor på en brakkedass, så du er god til å gjette. Kom og sett det på fanget så skal du smake kjeppen te far.Den er enda verre om man tenker koffert Haha, æsj! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er det du som skrive og tegner på veggene da d0lly? Har alltid lurt på hvem som gjør det. Skulle gitt de personene stipende slik at de fikk virkelig utøvet kunsten sin andre steder også. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er ikke noe som heter tørr kaffe vet du, kaffe er rennende.Hvis ikke man tenker på kaffepulver. Har du noensinne smakt alt for sterk kaffe? Da mener jeg 6-7 toppa spiseskjeer i koppen. Det eier. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er det du som skrive og tegner på veggene da d0lly? Har alltid lurt på hvem som gjør det. Skulle gitt de personene stipende slik at de fikk virkelig utøvet kunsten sin andre steder også. Neinei, det er vennene mine som kommer på besøk. Horete Helene, Slaskete Simen, Knulleparet Kari og Kåre og Dotømmeren David Er ikke noe som heter tørr kaffe vet du, kaffe er rennende.Hvis ikke man tenker på kaffepulver. Har du noensinne smakt alt for sterk kaffe? Da mener jeg 6-7 toppa spiseskjeer i koppen. Det eier. Jeg drikker ikke kaffe, får gule tenner av det! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg drikker ikke kaffe, får gule tenner av det! Nei og nei! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Neinei, det er vennene mine som kommer på besøk.Horete Helene, Slaskete Simen, Knulleparet Kari og Kåre og Dotømmeren David Så Kari er utro med Knut? Fy faen. Ooooh Karen Overton - Your loving arms. Jupp. Fine "CD-en" Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg drikker ikke kaffe, får gule tenner av det! Nei og nei! Japp, tenk! Neinei, det er vennene mine som kommer på besøk.Horete Helene, Slaskete Simen, Knulleparet Kari og Kåre og Dotømmeren David Så Kari er utro med Knut? Fy faen. Ooooh Karen Overton - Your loving arms. Jupp. Fine "CD-en" Veit det, men du må ikke si det til noen! Knut blir så lei seg. Men jeg stikker ut, hade ! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Japp, tenk!.... applemania in ze cafè. Gjem dere. Endret 7. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Japp, tenk!.... applemania in ze cafè. Gjem dere. Gjem dere? Hvorfor det? Hadde ingen planer om å være slem Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gjem dere? Hvorfor det? Hadde ingen planer om å være slem Man vet aldri. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gjem dere? Hvorfor det? Hadde ingen planer om å være slem Man vet aldri. Jeg må gå på antibiotika i to uker, så jeg er ganske mild vil jeg si. All futten er borte. Man vet aldri med deg heller, forresten. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg må gå på antibiotika i to uker, så jeg er ganske mild vil jeg si. All futten er borte. Man vet aldri med deg heller, forresten. Hæhæ. Futtløs? Jeg er hva man kan kalle uberegnelig. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hæhæ. Futtløs? Jeg er hva man kan kalle uberegnelig. Ikke helt futtløs, kommer noen karameller fra denne kanten fortsatt. Men jeg har blitt et bedre menneske etter jeg fikk meg kjæreste, egentlig. Ikke så skarp i kantene. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Karameller? Bedre og bedre. Litt mindre hensynsløs, kanskje. Og det suger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 ...Jeg trodde jeg nettopp hadde helt i en kopp kaffe, så jeg fortet meg å spise opp. Og så kom jeg tilbake, og så hadde jeg visst drukket den før jeg gikk ned. Og kaffe skal liksom gjøre deg mer våken. Sukk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hojda...jeg sov visst til NÅ, jeg. Dette skal bli en fin helg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ahahaha, jeg må reise om 5 min, post som gale, alle mann (Nie, du er også mann) Den der skal jeg huske. Nie er sau! Sau, mann, you say potato. Såe, d0lly er godtatt nå? Flott. Anyhow, hva heter d0lly når hun forlater PCen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nie: Du er skummel om du leser så langt tilbake i en tråd.. Harald heter d0lly da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nie: Du er skummel om du leser så langt tilbake i en tråd.. Det var det første som dukket opp når jeg trykket at jeg ville se de nye postene. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg