Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gahh... til noen venner som har tenkt til å drikke seg drita når jeg skal på jobb i morra tidlig? :hmm:

Jeg har litt lyst, klarer å la være å drikke meg kanakas, men er noe dritt at det ikke er gåavstand, så er avhengig av at noen kjører meg hjem på natta, noe som gjør saken værre.

On another note; dritsøt jente på bakern borti her :omg:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Gahh... til noen venner som har tenkt til å drikke seg drita når jeg skal på jobb i morra tidlig? :hmm:

Jeg har litt lyst, klarer å la være å drikke meg kanakas, men er noe dritt at det ikke er gåavstand, så er avhengig av at noen kjører meg hjem på natta, det gjør saken værre.

Ikke tenk, bare gjør. Ta problemene som følger når det kommer.

Lenke til kommentar

Hedvig: Nå når du får forumtrefferfaring i helga så kan du jo dra igang i Trondheim etterhvert og :p

Jaa, jooo.. muligens ^^

O'boy, o'boy. Snart blir det godsaker her. Helstekt indrefilet av svin med pannestekt sopp, pommes noisettes og bernaise-saus. <3

Muligens ikke like fancy, men straks bakt potet her i gården, med masse masse bacon!!

Endelig hjemme btw!

Lenke til kommentar

O'boy, o'boy. Snart blir det godsaker her. Helstekt indrefilet av svin med pannestekt sopp, pommes noisettes og bernaise-saus. <3

Du hadde meg på indrefilet.

Du mista meg på bernaise-saus.

Ohh, er det en form for saus jeg hater så er det bernaise-saus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...