Bruker-33331 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Og nå til noe helt annet. Sulfuric har sluppet LP: Helt korrekt. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg blir i Stavanger helt til jeg skal hjem til Drammen når påsken har begynt... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Gahh... til noen venner som har tenkt til å drikke seg drita når jeg skal på jobb i morra tidlig? Jeg har litt lyst, klarer å la være å drikke meg kanakas, men er noe dritt at det ikke er gåavstand, så er avhengig av at noen kjører meg hjem på natta, noe som gjør saken værre. On another note; dritsøt jente på bakern borti her Endret 30. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Gahh... til noen venner som har tenkt til å drikke seg drita når jeg skal på jobb i morra tidlig? Jeg har litt lyst, klarer å la være å drikke meg kanakas, men er noe dritt at det ikke er gåavstand, så er avhengig av at noen kjører meg hjem på natta, det gjør saken værre. Ikke tenk, bare gjør. Ta problemene som følger når det kommer. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hedvig: Nå når du får forumtrefferfaring i helga så kan du jo dra igang i Trondheim etterhvert og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 O'boy, o'boy. Snart blir det godsaker her. Helstekt indrefilet av svin med pannestekt sopp, pommes noisettes og bernaise-saus. <3 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 O'boy, o'boy. Snart blir det godsaker her. Helstekt indrefilet av svin med pannestekt sopp, pommes noisettes og bernaise-saus. <3 Slår ikke min. Du får legge ut bilde så skal jeg også legge ut bilde senere. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hedvig: Nå når du får forumtrefferfaring i helga så kan du jo dra igang i Trondheim etterhvert og Jaa, jooo.. muligens ^^ O'boy, o'boy. Snart blir det godsaker her. Helstekt indrefilet av svin med pannestekt sopp, pommes noisettes og bernaise-saus. <3 Muligens ikke like fancy, men straks bakt potet her i gården, med masse masse bacon!! Endelig hjemme btw! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) O'boy, o'boy. Snart blir det godsaker her. Helstekt indrefilet av svin med pannestekt sopp, pommes noisettes og bernaise-saus. &--#60;3 Din.... din dumming!!! Jeg er sulten, og har ikke noe så digg her Endret 30. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Meh, jeg hopper i dusjen, får meg litt mat og kjører ut der folka er, så får vi se om jeg lar være å drikke og stikker hjem ganske tidlig eller blir shitfaced og må ta bussen til jobb i morra tidlig (dvs. bare sovne der) Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 har den store alt-er-et-ork dagen i dag tror jeg.. det ble gradiosa... kjedelig mat... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Er det forumtreff i helga? Endret 30. mars 2012 av Langdon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Slår ikke min. Du får legge ut bilde så skal jeg også legge ut bilde senere. Beklager, men jeg fikk ikke med meg utfordringen før den var spist.Ja, din hørtes enda mer fancy ut. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Rekker ikke å få ferdig spritmelonen min da Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 O'boy, o'boy. Snart blir det godsaker her. Helstekt indrefilet av svin med pannestekt sopp, pommes noisettes og bernaise-saus. <3 Du hadde meg på indrefilet. Du mista meg på bernaise-saus. Ohh, er det en form for saus jeg hater så er det bernaise-saus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg