L4r5 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Eller bakt Hedvig? Nei, jeg orker ikke noe så søtt i dag. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Finnes flere flyplasser som ikke er så galne å bli stuck på. Newark International, Malè international, og London heathrow synes jeg er ok steder. Prøv flyplass i Amsterdam, du. Fy faen. Er ikke så ille når man er høy. Definer høy? Jeg synes at mennesker over 1,9m er høye. Endret 30. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Dette virker lovende. Skulle egentlig ikke starte før etter påske, men da jeg var på omvisning i bygget, kom det opp et problem som jeg sa jeg kunne løse på et par minutter og nå har jeg tilbragt de siste tre timene på å hilse på folk og sitte på desken, lære meg om hvordan ting fungerer osv. Skal tilbake på mandag og tirsdag for å lære mer. Dette blir stas! Aprilsnarr på forskudd? Nei? Jeg forstår ikke hva du mener med det ... Jeg har da bare vært positiv til jobb de siste månedene. Da har jeg ikke fulgt meg, beklager det smurfen No stress. Var forøvrig det jeg ble fortalt da jeg ble vist rundt der. "Ikke stress, vi prøver å gjøre dette til en så stressfri arbeidsplass som mulig." Merka ikke så mye til det, men det kan være fordi folk sier de blir stressa av å være rundt meg. Oh well, jeg fikk i alle fall oppretta en Google-konto for dem, samt lastet ned en video fra en dansk server som de skulle bruke i en sak. Jeg antar at det stemmer noe av det redaktøren sa; "Du kan nok lære oss like mye som vi lærer deg." Det siste temaet for dagen var QR-koder og hvordan man får tak i en QR-reader på iPhone. Ser også ut til at jeg får en iPhone 4S å jobbe med. Jeg sa det absolutt ikke var nødvendig, da jeg har en SGSII som jeg er mer enn nok fornøyd med, men det var tydeligvis et must pga. apps, så da får jeg vel bare skaffe meg et tvilling-SIM-kort eller et eget jobb-abo. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Finnes flere flyplasser som ikke er så galne å bli stuck på. Newark International, Malè international, og London heathrow synes jeg er ok steder. Prøv flyplass i Amsterdam, du. Fy faen. Er ikke så ille når man er høy. Definer høy? Jeg synes at mennesker over 1,9m er høye. Deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Vi ser vel hva du ber om, du har vært flørtete i det siste. Hva er det du skjuler? Det er bra for helsa å flørte. Man lever lenger. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Faen, så jækla kjipt å være ett min. for sein til bussen. Hadde jeg fått bagasjen bittelitt før hadde det gått. Og for en gangs skyld går bussen når det skal. Vedder på at det var en moldenser. Føler med deg Så så. Ble ventende 2 timer en gang på buss fra Gardermoen... Alltid like gøy. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Definer høy? Jeg synes at mennesker over 1,9m er høye. høy. bakt, fjern, skækk, fleisa, krook'd, knekt, fucka, etc. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Finnes flere flyplasser som ikke er så galne å bli stuck på. Newark International, Malè international, og London heathrow synes jeg er ok steder. Prøv flyplass i Amsterdam, du. Fy faen. Er ikke så ille når man er høy. Definer høy? Jeg synes at mennesker over 1,9m er høye. Deg. Jeg er 1,84 eller 1,85. En stund siden jeg målte sist. Vi ser vel hva du ber om, du har vært flørtete i det siste. Hva er det du skjuler? Det er bra for helsa å flørte. Man lever lenger. Ok. Husk at man lever nødvendigvis ikke lengre enn om man ikke flørter. Har du tatt ulykker, og sykdommer med i betrakning her? Definer høy? Jeg synes at mennesker over 1,9m er høye. høy. bakt, fjern, skækk, fleisa, krook'd, knekt, fucka, etc. Interessant. Endret 30. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Definer høy? Jeg synes at mennesker over 1,9m er høye. høy. bakt, fjern, skækk, fleisa, krook'd, knekt, fucka, etc. Det der var vel strengt tatt ikke en definisjon. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Rettere sagt synonymer? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det der var vel strengt tatt ikke en definisjon. Dette skal jeg gjøre i kveld, også. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det der var vel strengt tatt ikke en definisjon. Dette skal jeg gjøre i kveld, også. Trist syn. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor ser jeg ikke en alkoholfri Seidel? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor er det et trist syn om det hygger personen som skal innta dette? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Finnes det alkoholfri Seidel? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Mm bacon. Når je kommer hjem får jeg bakt potet!! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Finnes det alkoholfri Seidel? Tror ikke det, Finnes Seidel pilsner og Seidel lettøl. Men ikke seidel alkoholfritt så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Finnes det alkoholfri Seidel? Ja, det gjør det. Smaker dritt, thou. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Alt som heter Seidel smaker dritt, though. En skam at det er aass bryggeri som tapper Seidel. Endret 30. mars 2012 av SirUstinov Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Seidel smaker ikke så godt fra før, så tviler ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg