hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det suger, Underpants. Jeg lurer på å skifte nick til noe helt bak mål. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvordan i helvete ser man om brukerene er gutt eller jente ? Trykk på namnet, og viss det er ein rosa sjakkbrikke er ho jente, viss blå er han gut. lærte eg noke nytt da i tilleg til at eg lærte at skarstad er ei jente Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det suger, Underpants. Jeg lurer på å skifte nick til noe helt bak mål. Engelbert. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ok, flaks for meg at det er ein god dag for deg i dag, men de får kose dykk, no dreg eg og ser på handballkamp med spanjolen min. Ok, flaks for meg at det er en god dag for deg i dag, men dere får kose dere, nå drar jeg og ser på håndballkamp med spanjolen min. *Brife med to skriftspråk* Ha det bra! Haha, nerd. Have fun med håndball! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Plxz. Noe helt bak mål. Synes du har et ganske helt bak mål nick. :!: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Plxz. Noe helt bak mål. Synes du har et ganske helt bak mål nick. :!: Slutt å vas. Nicket mitt er legendarisk. Du vet. Hybrid-Logisk system. Endret 7. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Plxz. Noe helt bak mål. Synes du har et ganske helt bak mål nick. :!: Slutt å vas. Nicket mitt er legendarisk. Du vet. Hybrid-Logisk system. Åja, jaja! Skjønner. Nei ... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Slutt å vas. Nicket mitt er legendarisk. Du vet. Hybrid-Logisk system. Nei, nicket ditt er Hylo. Synes du skal kalle det Noe helt bak mål. Åh nei? Hvor ble det av sukkerertene jeg nettopp hadde foran meg? Skuffa! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Slutt å vas. Nicket mitt er legendarisk. Du vet. Hybrid-Logisk system. Nei, nicket ditt er Hylo. Synes du skal kalle det Noe helt bak mål. Åh nei? Hvor ble det av sukkerertene jeg nettopp hadde foran meg? Skuffa! sukkererter er noe av det deiligste som fins. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei, nicket ditt er Hylo.Nå var du tørr og helt bak mål. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei, nicket ditt er Hylo.Nå var du tørr og helt bak mål. ikke si tørr, jeg får angst av det ordet Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 ikke si tørr, jeg får angst av det ordetTørt brød, tørr kaffi og våt salami. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 ikke si tørr, jeg får angst av det ordet Er'u blaut? Wøhøhøhø, In Search of Sunrise 5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) ikke si tørr, jeg får angst av det ordetAaaah. :-|Ikke si at det var ment som en koffertspøk? Værsåsnill? :-| Edit: I så fall ville det vært mye bedre med en "Jeg er ikke tørr, alt annet enn" eller lignende. Endret 7. mars 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 ikke si tørr, jeg får angst av det ordetAaaah. :-|Ikke si at det var ment som en koffertspøk? Værsåsnill? :-| Edit: I så fall ville det vært mye bedre med en "Jeg er ikke tørr, alt annet enn" eller lignende. Selvfølgelig ikke. Tørr og våt i koffertspøker er like utbrukt som morra di. ikke si tørr, jeg får angst av det ordetTørt brød, tørr kaffi og våt salami. Er ikke noe som heter tørr kaffe vet du, kaffe er rennende. Hvis ikke man tenker på kaffepulver. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Mor di-vitser er ennå en hit på brakkedasser på bygg og anlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg