Deadringer Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Grisedigg med påskeferie og tidlig ferdig på jobb. For ikke å snakke om lønnsforhøyelse i dag også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Skrev jeg noe feil igjen? Neida bare gjetta før du redigerte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Dette virker lovende. Skulle egentlig ikke starte før etter påske, men da jeg var på omvisning i bygget, kom det opp et problem som jeg sa jeg kunne løse på et par minutter og nå har jeg tilbragt de siste tre timene på å hilse på folk og sitte på desken, lære meg om hvordan ting fungerer osv. Skal tilbake på mandag og tirsdag for å lære mer. Dette blir stas! Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg drømte at jeg var fornøyd med livet. SYKESTE drømmen noen sinne. Er du ikke fornøyd? Aldri vært så fornøyd, alt blir bedre når en blir eldre. sånn seriøst Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Faen så kjipt å få avslag pr telefon... Håper jævelen som fikk tilbudet sier nei. Hadde sååå lyst til å være der. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Elsker livet. Alt er perfekt. Jeg er usannsynlig lykkelig. Elsker alt og alle. Elsker meg selv. Elsker verden. Ingen verdens ting er galt. FY FAEN SÅ JÆVLIG FANTASTISK!!! Jeg elsker livet, åhhh! 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg elsker bare fire ting i livet. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Vel, jeg hater alt som er å hate. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg elsker bare fire ting i livet. La meg gjette; Sulfuric, Sulfuric, Sulfuric og LithiumS ? 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Selv om man ikke elsker noe, trenger man ikke å hate det, er forholdsvis nøytral til det aller meste. Jeg elsker bare fire ting i livet. La meg gjette; Sulfuric, Sulfuric, Sulfuric og LithiumS ? Kan ikke huske å ha sett sulfuric på lista. Endret 30. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Sant som du sier LithiumS. Ikke vite å hate noe bare fordi du ikke elsker det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Verden er liksom ikke bare svart/hvit, eller 1 og 0 for digitalnerdene. Jeg personlig hater alt og alle og liker ingenting. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Faen, så jækla kjipt å være ett min. for sein til bussen. Hadde jeg fått bagasjen bittelitt før hadde det gått. Og for en gangs skyld går bussen når det skal. Vedder på at det var en moldenser. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Kjære fredagspilsner, du er HELLIG. Stakkars folk som ikke jobber. De aner jo ikke hvor deilig det er med en iskald pilsner etter en hard arbeidsuke. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Dette virker lovende. Skulle egentlig ikke starte før etter påske, men da jeg var på omvisning i bygget, kom det opp et problem som jeg sa jeg kunne løse på et par minutter og nå har jeg tilbragt de siste tre timene på å hilse på folk og sitte på desken, lære meg om hvordan ting fungerer osv. Skal tilbake på mandag og tirsdag for å lære mer. Dette blir stas! Aprilsnarr på forskudd? Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Nå er jeg snart klar til å voldta en pose med chips. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Har kjøpt inn six pack med hansa, og diverse mørke øler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Dette virker lovende. Skulle egentlig ikke starte før etter påske, men da jeg var på omvisning i bygget, kom det opp et problem som jeg sa jeg kunne løse på et par minutter og nå har jeg tilbragt de siste tre timene på å hilse på folk og sitte på desken, lære meg om hvordan ting fungerer osv. Skal tilbake på mandag og tirsdag for å lære mer. Dette blir stas! Aprilsnarr på forskudd? Nei? Jeg forstår ikke hva du mener med det ... Jeg har da bare vært positiv til jobb de siste månedene. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Har 12 iskalde aass pilsner i kjøleskapet. Oh, make it 11. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Har kjøpt inn six pack med hansa, og diverse mørke øler. So hardcore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg