felicity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 «Your bitch wasn't Asian, but she sure as hell could "Bangkok"» Jeg skal også bli rapper. Svær, mørkhudet type med rulleblad som ville skremt en hel nasjon. Så skal jeg kalle meg Respect me or I'll shoot your mothafuckin' head off, y0. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg hørte Akon i dag. Føltes bad. http://open.spotify.com/track/2YftYfMttSuarpRbq8EwhS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Herregud, syke drømmer. Samme her. Var på fest i en gymsal eller noe. Du var der også. Så skulle vi ta boblebad utenfor, men det var noen kurdere som hadde fest i kjelleren som ble overbevist om at vi var rasister fordi vi ba dem dempe seg litt. Skulle banke oss og greier. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg drømte at jeg var fornøyd med livet. SYKESTE drømmen noen sinne. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Du var der også. Så skulle vi ta boblebad utenfor, men det var noen kurdere som hadde fest i kjelleren som ble overbevist om at vi var rasister fordi vi ba dem dempe seg litt. Skulle banke oss og greier. Ble ikke noe boblebad? så trist drøm. Min handla om koselige zombier som skulle gjøre verden til et bedre sted. Bah, jeg er som vanlig alt for tidlig ute på flyplassen. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Min handla om koselige zombier som skulle gjøre verden til et bedre sted. Bah, jeg er som vanlig alt for tidlig ute på flyplassen. Haha, koselig zombiedrøm Hvis du skal spare tid på reisen så møter du opp rett ved gaten (de kan stenge gaten 15minutter før avgang!) og kun med håndbagasje... Dette har jeg gjort flere ganger når jeg reiser innlands Dersom du har koffert må du vel levere den inn minst en halv time før avgang. Dette blir gjort før man må stå i kø gjennom sikkerhetskontrollen, så det pleier ikke ta mye tid! Jeg hater å vente på ting, spesielt busser... Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Smurte meg en brødskive i dag. #win Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Én ja. (Fra og med nå skal jeg kun skrive i Comic Sans). De som ikke tok referansen kan gå å henge seg... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg har angst for å komme for sent til ting, så møter alltid opp leeenge før jeg trenger det. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Pleier å komme konsekvent for sent jeg. Til alt. Endret 30. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg har angst for å komme for sent til ting, så møter alltid opp leeenge før jeg trenger det. Samme her. Jeg bor ikke 200m fra busstasjonen, men jeg ender alltid opp med å gå et kvarter før bussen skal gå. Don't get me started on airports. Beregner sikkert en time ekstra. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (Fra og med nå skal jeg kun skrive i Comic Sans). Info-chart om fonter Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Mm.. Er en time til flyet mitt går, og jeg er sjekka inn og klar. Også satt jeg ved en rar fyr som først brukte meg som pute og så begynte å fikle med håret mitt. Jeg unnskyldte meg for å gå å kjøpe pølse. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) God påskerferie! Skal på kino og se «Games of Thrones» i kveld. Noen som har sett den? Mm.. Er en time til flyet mitt går, og jeg er sjekka inn og klar. Også satt jeg ved en rar fyr som først brukte meg som pute og så begynte å fikle med håret mitt. Jeg unnskyldte meg for å gå å kjøpe pølse. Hvor skal du? Endret 30. mars 2012 av Reprieval Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Game of Thrones på kino?? Edit: ned til det glade, solfylte østlandet. Nærmere bestemt Sarpsborg. Endret 30. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Hva faen.... det var ikke den jeg skulle se. Nå har jeg glemt hva filmen heter. «The Hunger Games». Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg greide å forveksle den med «Games of Thrones». Endret 30. mars 2012 av Reprieval Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) The Hunger Games? Edit: I'm good! Endret 30. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Info-chart om fonter Comic Sans gjør verden til et bedre sted Comic Sans Project Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 The Hunger Games? Skrev jeg noe feil igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg