dysfunctional Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ut av nysgjerrighet - hva gjør en streit kar på en homsepub/bar? Hørt at det er ganske vilt inne på de der. Alle tror man er fritt vilt. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Bli påspandert masse drinker, så deretter gå et annet sted. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Ut av nysgjerrighet - hva gjør en streit kar på en homsepub/bar? Hørt at det er ganske vilt inne på de der. Alle tror man er fritt vilt. L4r5 er en "tease". Endret 30. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ut av nysgjerrighet - hva gjør en streit kar på en homsepub/bar? Hørt at det er ganske vilt inne på de der. Alle tror man er fritt vilt. Vel homser ser ikke på ALT som kryper og går som potensielle sexobjekter, de har smak akkurat som alle andre. 2 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 God morgen Mornings. Hva skjer på dine kanter av landet? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Her ser jeg styrtregnet i det fjerne, det er sol og mørk grå himmel... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Ut av nysgjerrighet - hva gjør en streit kar på en homsepub/bar? Hørt at det er ganske vilt inne på de der. Alle tror man er fritt vilt. Vel homser ser ikke på ALT som kryper og går som potensielle sexobjekter, de har smak akkurat som alle andre. Dessuten har de en velutviklet gaydar og de aller, aller fleste anser ikke heterofile menn som et mål. De aller fleste homser er dessuten kjempetrivelige folk. Endret 30. mars 2012 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Digg og konge vær Lucker. Dette er hva jeg våkna opp til. Her har jeg hatt regn og 6-7 varmegrader i noen uker - alt har vært fryd og gammen. Så våkner jeg opp til at det sner?! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 I can see my house! (ikke egentlig) Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Folk som skriver/ sier sne fortjener nakkeskudd! Nokre folk vil berre sjå verda brenne... Endret 30. mars 2012 av Anulaibar 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Sol i Bodø. Nå står ikke verden til påske. Apropos, jeg har påskeferie! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg tok meg påskeferie fra onsdag jeg da... ikke sånn kjempeplanlagt, men latskapen tok overhånd. Riktignok vært på jobb da, og skal jobbe både i dag, lørdag og mandag før det blir hyttetur og jobb på den inneklemte lørdagen også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Folk som skriver/ sier sne fortjener nakkeskudd! Nokre folk vil berre sjå verda brenne... Da har du ikke kommet over de som sier / skriver sny. :| Oh well, nybarbert og -dusjet, på tide å få i seg en blings og stikke på møte og forhåpentligvis kan jeg begynne å jobbe ASAP! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg tok meg påskeferie fra onsdag jeg da... ikke sånn kjempeplanlagt, men latskapen tok overhånd. Riktignok vært på jobb da, og skal jobbe både i dag, lørdag og mandag før det blir hyttetur og jobb på den inneklemte lørdagen også. Jeg tok ferie mandag formiddag. Var bare å dele ut noen blowjobs på lærerværelset, så var den saken fikset. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Sååå....Joda. Sånn ellers da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg